kiukuttaa.

Vierailija

Olisiko kellään mitään toimivia vinkkejä kiukun puuskiin..tuntuu että nykyään aina kilahan jostaki turhimastakin asiasta poikaystävälleni.uusimmassa kosmossa oli ihan muutamalla lauseella jtn mutta eipä pahemmin mitään.

Kommentit (5)

Vierailija

Just ku huomaan että mulle tulee kiukun puuska nii hengitän syvään muutaman kerran ja puristan kädet tiukasti nyrkkiin. se auttaa ainaki itseeni.

Vierailija

Mä käytän myös tota, et mietin miten toinen suhtautuis ja ajattelis jos sanoisin/tekisi samoin.. Kuuluisat kymmeneen laskemineen auttaa ainakin mulla.

Paras keino on yrittää tehdä asioista hauskaa/huvittavaa. Kaverilleni oli psykologi joskus sanonut että jos aamulla herää selkäkipuun ja on ärtynyt sen vuoksi koko aamun niin kokeile seuraavana aamuna tehdä niin että kun selkä on kipeä niin hihkaise ääneen hymyillen että "wau, mulla on selkä kipeä" tai et "wau, mua vituttaa" vähän outoja esimerkkejä mutta joskus olen saanut tuolla tavalla itseni paremmalle päälle :D

Yksi juttu sitten vielä, jos kiukkuilu on jatkuvaa, kannattaa pohtia johtuuko se jostain esim suhteenne välisestä asiasta mikä alitajunnassa vaivaa ja siksi pienetkin asiat hermostuttaa?

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Mulla ei kyllä auta mikään jos kiukuttaa tarpeeks. Poikaystävä kärsii mut se on jo tottunu niihin eikä oikeen ota niitä aina tosissaan. Tosin asia helpottui tosi paljon sen jälkeen kun lopetin e-pillereiden syönnin. Nykyään en suutu paljon mistään turhasta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat