Olenko kohtuuton?

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

No, rehellisesti sanottuna kuulostat mun mielestä kohtuuttomalta.
Vertaan taas tässä omaan elämään (niinku jostain syystä teen aina cosmon keskusteluisa :D ).
Eli kun minä ja nykynen avomieheni alettiin seurustelee, mulla oli koko kaveriporukka miehiä. Vaan muutama nainen jota näin harvoin. Ja mun ehdottomasti paras ystävä oli mies. Tää mun ystävä oli kans koko ajan parisuhteessa ja heille meni tosi hyvin. Meillä vaan on aina ollu hauskaa kahestaa ja me tän miehen kaa vertailtii jopa seksikokemuksia ja saatii vinkkejä toisiltamme joita kokeiltiin omien parien kaa.
Mulla ja tällä miehelle ei tosiaan koskaan oo ollu mitää seksuaalista vetoo, vaan hän oli ja on hyvä ystävä.
Oma mieheni ei oo koskaa valittanu täst mun ystävästäni ja heistäki tuli kavereita keskenää. Sanosinki että mee tapaa miehes kaa tätä naista joka on miehes kaveri. ...Ja huolestut vasta jos miehes ei oo innokas tutustuttaa teit toisillenne!

Vierailija

Kyllä olet, etenkin jos he ovat olleet jo pitkään ystäviä. Mullakin lähes kaikki parhaat ystävät ovat jo vuosia olleet miespuolisia. Jos mun kumppani ei voisi hyväksyä sitä, että vietän aikaa rakkaiden ystävien kanssa niin ero tulisi.

Kuten Cristality sanoi, niin kannattaa koittaa tutustua tähän ystävään. Siten luultavasti myös mustasukkaisuus häviää kun opit tuntemaan hänet ja huomaat että he ovat oikeasti vain kavereita.

Vierailija

Olet yksinkertaisesti kohtuuton.

Miehesi ja nainen ovat Ystäviä, hyvin läheisiä ystäviä! Tämä tarkoittaa juurikin sitä, että he viettävät aikaa yhdessä, keskustelevat avoimesti asioistaan ja pitävät yhteyttä toisiinsa. Mitä pahaa tuossa muka voi olla!? Ihminen tarvitsee ympärilleen ystäviä, verkostoa, johon luottaa ja jonka tuntee omakseen. Sillä, mitä ystävysten sukupuoli on, ei ole mitään merkitystä minkään asian kanssa.

Itselläni kaikki kaverit ja ystävät ovat miehiä ja vain pari naiskaveria löytyy. Minulle ei ikikuunapäivänä tulisi mieleenikään heivata ystäviäni ympäriltäni sen takia, että seurustelen ja ystävät sattuvat olemaan miehiä. En myöskään voisi ikinä vaatia miestäni heivaamaan naispuolisia ystäviään mäkeen sen takia, että sattuvat nyt olemaan naisia.

Ihmisten pitää kyetä toimimaan toistensa kanssa katsomatta sukupuolta. Se on sitä tasa-arvoa. Ystävyyssuhteet perustuvat aivan erilaisiin asioihin kuin seurustelusuhteet, ja sen vuoksi ystävyys voi säilyä läpi elämän, mutta parisuhteita voi tulla ja mennä.

Voit joko niellä kohtuuttomuutesi ja tutustua miehesi ystävään ja oppia ymmärtämään heidän välistä ystävyyttään, tai sitten kannattaa lopettaa suhde nyt, kun se on vielä tuore. Mies ei varmasti omaa ystävyyttään katkaise sen takia, että et nyt satu pitämään ystävän sukupuolesta. Sekin virhe kannattaisi korjata, että jatkat omaa ystävyyttäsi omien kavereidesi kanssa, vaikka ne olisikin miehiä. Etpähän ehtisi ajattelemaan kohtuuttomia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat