Hakusessa uusi meikkivoide

Vierailija

Muutama pullollinen on kulunut Maybellinen Dream Satin Liquidia, mutta nyt on alkanu tuntumaan, että uusi meikkivoide olisi paikallaan. Mulla on sekaiho (t-alue rasvoittuu) ja naama alkaa kiiltelemään jo parin tunnin kuluttua meikin levittämisestä. Olisko teillä siis suositella joitain hyviä, mielellään alle 20 euron hintasia meikkivoiteita, jotka peittää suht hyvin? :)

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija

Mullaki t-alue kiiltelee ja punottelee aina. Ite oon nyt tykänny pitkään tosta Maybellinen DREAM matte moussesta.
Siin on kiva koostumus ja tykkään lopputuloksesta. Ainoo et jos ihos on sellasii tosi kuivii kohtii ni se tuntuu vähä korostavan niide röpelöisyyttä

Vierailija

Toi Dream Matte Mousse on tuttu tuote muutaman vuoden takaa, mutta muistaakseni se on aika tuhtia tavaraa, joten ei välttämättä kaikista paras tuote ihohuokosille. Kaipaisin siis jotain suhteellisen kevyttä, mutta kuitenki peittävää..

Vierailija

Itsekin oon käyttänyt joskus tota Dream matte moussea ja tykännyt muuten mutta se ei oo kovin hyväksi iholle vaan tukkii ihohuokosia. Vakiotuotteeksi on tullut Mary Kayn meikkivoide! Sitä ei tosin saa normaaleista kaupoista, vaan tilaan sitä tutultani joka esittelee ja myy sarjan tuotteita :) Siihen jää koukkuun ja maksaa muistaakseni kylläkin sen 30e mutta on tosi riittoisaa ja ehdottomasti hintansa arvoista!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat