Poikaystävälle joululahjaksi lahjakortteja

Vierailija

Siskot apua!
Väsään poikaystävälleni joululahjaksi hauskoja ja toivottavasti omaperäisiä "lahjakortteja". Tarvitsisin lisää ideoita että saan kirjekuoren täyteen, millaisia lahjakortteja voisin siis toteuttaa?
Valmiina on jo ainakin esimerkiksi hieronta-kortti, suihinotto-kortti, "skippaa tarpeeton kiukunpuuska"-kortti... :D lisää siis tälläisiä hauskoja ideoita tarvitaan!

Kommentit (4)

Vierailija

Itse tein mieheni joulukalenteriin hierota-, suihinotto-, leffailta-, rentoutumispäivä- ja tatuointi-kortit.
Näillä hän saa 30min hieronnan haluamanaan ajankohtana, 5kpl suihinottoja, leffaillan niin että mä maksan joko teatterissa tai kotona, rentoutumispäivänä tehdään vain ja ainoastaan kaikkea rentoa ja hauskaa mitä hän haluaa ja tatuointi kortilla maksan 50% tatuoinnista kun hän menee sen ottamaan.

Vierailija

eeeei vitsi ihan loistava idea! Haittaako jos copyyn! :)

Ite varmaa voisin lisätä "kokeilen harrastustasi" -kortin ku se o ny kaks vuotta yrittäny saada mua kiinnostuu leijasurffauksesta xD
Ja jos teil o jaettui kotitöitä ni yks kortti mis se voi skippaa oman tiskivuoronsa!

Vierailija

Kopioi todellakin jos vaan idea sytytti! :D

Itsellä rajautuu pois nuo kotityöt, koska mieheke on tällä hetkellä armeijassa, eikä asuta yhdessä. Muutenhan tässä ei olisi mitään ongelmaa :D

Lisää ideoita vaan, kävin tänään ostamassa Tiimarista kortteja varten askertelujuttuja ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat