Parasta täysi-ikäisyydessä?

Vierailija

Täytän viikonloppuna 18, ja tämän "aikuistumiskriisin" myötä kertokaahan mulle, että mikä on teidän mielestä parasta täysi-ikäisyydessä? ;-)

Kommentit (6)

Vierailija

No minusta parasta täysi-ikäistymisessä (23.11.2011) on ollut omat verkkopankkitunnukset ja se ettei vanhemmilla ole enää tilin käyttöoikeutta.
Myös yökerhoilu on ihan kivaa :)

Vierailija

Ajokortti ja autolla ajaminen on parasta.

Henkilökohtaisesti minulla oli parasta myös omilleen muutto ja tunne että hallitsen omaa elämääni - kun pääsee ohi kamalasta teini-iästä, jolloin minä ainakin kuvittelin etten ikinä selviä tästä elämästä!

Baareihin pääsy on minun mielestä huippua, koska ala-ikäisenä ongelmana oli usein se ettei ollut mitään paikkaa missä juhlia ja juoda. Täysi-ikäisenä sitä ongelmaa ei ole.

Vierailija

no baarit ja yökerhot tietenkin ^^

ja auto ja ajokortti on kans ihan pop. sekä tietenkin se, että sä viimein oot se joka päättää tekemisistäs.. :D niiku ihan laillisestikki

Vierailija

Ajokortti on ehkä se ykkösjuttu! Nyt pääsee kulkemaan aika vapaasti minne ja millon tahtoo, koska porukoilta irtoo auto aika helposti lainaan (asun siis vielä kotona, 15km keskustaan).
Myös se että mua kohdellaan aikuismaisemmin on jees, mutta se tuo toki mukanaan vastuuta. Iso miinus on, että isä ei maksa enää elatusta, joten en saa siltä juuri koskaan rahaa...
Enkä voi olla myöntämättä, että on se alkoholinosto-oikeus ja baareilukin ihan kivaa... :D Täysi-ikäistyin 12.5.11

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat