kaveriporukka hki!

Vierailija

Olis kiva jos saatais joku kiva tyttöporukka kokoon pääkaupunkiseudulta. Yhdessä voitaisiin pitää tyttöjeniltoja sun muuta tyttöjen juttuja :)

Kommentit (10)

Vierailija

kohta 19v ja iloinen ja uskallan tehdä asiota.. osaan myös olla hauska ja en ajattele aina vain itseäni osaan siis ajatella muitakin :) entäs sinä? juu on

Vierailija

Moi! Olis kyl kiva saada kavereita ja tuttuja lisää ku ite oon tos kuukaus sitte muuttanu tänne Helsinkii ja toi kaveripiiri on tosi heikko täällä vielä. Tuttuja on kerinny tulla mut on kiva saada aina noita kavereita lisää.

Oon ite kans tosi ilonen ja positiivinen ihminen, sit haluun aina kokeilla uusii asioita. Oon tosi sosiaalinen, mut välillä silti tulee sellasii hetkii ku oikeesti haluu olla hiljaa ja yksin. Mut kaverit sanoo monipuoliseksi, tosi mukautuvaksi ihmiseksi. En oikeen osaa sanoo itestäni paljoo millanen oon, mun kans pitää oikeestaan ensi rupatella ennen ku oikeesti tietää, mut oonaina kaikkien kaveri :)

Onko sulla facebookki vai käytätkö mesee?

Vierailija

Heip!
Olisi tosi kiva saada helsingistä/seudulta saada kavereita lisää kun vasta muutama kuukausi sitten tänne muuttanut eikä oikeen oo koulustakaan tullut kavereita joiden kanssa vapaa-ajalla mitää tekisi :) meseen saa lisätä suppis_93@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat