whaat?

Vierailija

mulla on yks todella hyvä kaveri, mun bestishän se on. Meillä on samanlainen huumorintaju ja ollaan todella samanlaisia muutenkin ja tullaan hyvin toimeen kaikissa tilanteissa yhdessä. Joskus hän kuitenkin "dissaa" minua ja minun niinsanotun poikaystäväni juttua. Hänen mielestään puhun noloja asioita poikaystävälleni ja hän melkein häpeää minua minun "nolojen" tekstareideni vuoksi. Olen kyllä sanonut että on ihan normaalia esim. kertoa tekstiviesteissä tunteistaan tai sanoa muuta suloista, joka saa toiselle hymyn huulille. Hän ei vain näytä ymmärtävän minua tässä asiassa, vai onko tämä just sitä että hän ei tajua loukkaavansa minua "vitseillään" vaikka olen monestikkin asiasta maininnut...?

Kommentit (1)

Vierailija

sun kaveri on vaan kateellinen. Jos se on yhtään sellanen, ku jotkut mun tuntemat tyypit, se tekee myöhemmin, alkaessaan itse seurusteleen, just samalla tavalla.. Mutta joo, ite oon vähitellen lopettanu yhteydenpidon tuollasiin niin sanottuihin kavereihin ja etsiny paremmat ja nyt kukaan ei oo mollaamassa mua. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat