hei!

Vierailija

Olen tutustunut netissä ihan mahtavaan poikaan, olen jutellut hänen kanssaan jo viisi kuukautta ja ylikin. Meillä selvästi synkkaa ja hän selvästi välittää minusta ja minä hänestä. Ainoa huono puoli asiassa on se, että hän asuu noin viiden tunnin ajomatkan päässä kotipaikkakunnaltani, joten emme tule näkemään todellakaan kovin usein. Hän on kuitenkin tulossa noin viikon päästä tänne, ja olen ihan innoissani! Olen jutellut hänen kanssaan puhelimessa, nähnyt kuvia, ja äitinikin on soittanut hänen äidilleen ja tietävät tapaamisestamme. Minua kuitenkin pelottaa, että hän pettyy minuun, emmehän ole vielä ikinä nähneetkään. Ja onnistuisiko tämä juttumme vaikka hän asuukin niin kaukana, minä oikeasti välitän hänestä ja hän minusta. Meillä menee muuten todella hyvin:) toisaalta minua joskus pelottaa että hän tapailee muita selkäni takana, vaikka todisteitahan tälläisestä ei ole. Olenko liian mustasukkainen hänestä?

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla oli 2 vuotta sitten sama tilanne. Ite en kannata kaukosuhteita kuin vasta aikuisena. Mitä tuohon mustasukkaisuuteen tulee niin musta se on ihan normaalia mut ehottaisin kattomaa sillo ku tapaatte että välittääkö tämä oikeasti ja sitten katsomaan onko suhteen jatkamiselle vielä tarvetta sillä 5 tunnin ajomatka on aika suuri...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat