Miksi naiset eivät pidä seksistä?

Vierailija

Niin miksihän?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mistähän tämä kysymys oikein tuli, sillä en tiedä yhtään naista ketä pitäisi seksistä vähemmän kuin mies? Useimmat naiset eivät vain välttämättä ilmota sitä niin suoraan.
Sillä itse minä ainakin pidän, JA PALJON :)

Vierailija

Siis tähän voisi heittää, et miksi miehet eivät pidä seksistä??? Sitä vaan vääränlaiset ihmiset tuppaavat kohtaamaan!! Harvoin löytyy paria joiden seksihalut kohtaavat.. Harmi sinänsä.

Vierailija

Itse pidin seksistä vuosia sitten, todella paljon. Nyt seksihaluni kadonneet miehen itsekyyden vuoksi, koska ei ajattele kuin omaa nautintoaan. Ja on sitä mieltä, että esileikit muutaman minuutin vuoksi on turhaa... Joten arvata saattaa mitä mieltä olen nykyää seksistä.....

Vierailija

Kyllä naiset pitävät seksistä, jos partneri on oikea! Naiselle pelkkä orgasminmetsästys hullunkiilto silmissä ei ehkä ole samalla tavalla tärkeää kuin miehelle (vai onko?). Miellyttävä, huomaavainen ja avoin mies tekee naiseen vaikutuksen arjessa ja sängyssä! Rusakon lailla rynkyttävät miehet huomaavat ennen pitkää jäävänsä ilman, huomaavaisuus ja vuorovaikutus kunniaan!

Vierailija

Onse hienoa, että jotkut täällä voivat puhua kaikkien naisien puolesta, että he eivät pidä seksistä. Jos törmään johonkin mieheen, joka ei halua seksiä, niin en minäkään ala puhua teistä kaikista, että miehet vihaavat seksiä!

Vierailija

Kyse ei ole siitä etteikö naiset pitäisi seksistä, vaan siitä, että todennäköisesti yrittämäsi naiset eivät innostu juuri sinusta :D Monet naiset taas eivät halua seksiä vaan seksin takia, eli eivät pidä yhdenyönjutuista. Useimmiten naisille on tärkeää seksissä myös tunteet. Ja tottahan se on: seksi on monin verroin parempaa, kun tunteet ovat mukana.

Vierailija

Samaa mieltä kuin BethG !

Ja kyllä minä itse ainakin pidän seksistä. Seksistä oman poikaystävän kanssa, et se ihminen kenen kanssa harrastaa ja ne tunteet vaikuttavat paljon. Et kyllä minä seksistä pidän, mutta en minä sitä harrastaisi kenenkään muun kuin oman miehen kanssa :)

Vierailija

Sitten naisilla on varmaan ihan jees kriteerit kun yhtäkään tuttua (OK, yhtä lukuunottamatta) ei ole onnistanut puolen vuoden aikana ja yrityksiä varmaan yhteenlaskettuina +100. Naiset eivät siis pidä seksistä. Hävisitte väittelyn.

Vierailija

Onko tullut mieleen, että kyse voi olla myös siitä ettei monia naisia välttämättä kiinnosta yhden yön jutut? Jos sen näkee jo päällepäin, että vain seksi on mielessä niin en minäkään teidän mukaan lähtisi.
Itse pidän seksistä. Poikaystäväni kanssa.

Vierailija

Kävikö mielessä, että sinä ja tuttusi olette rumia, haisevia ja ällöttäviä finni naamoja!! Mahtaa ketuttaa kun olette olleet jo puoli vuotta ilman, huh huh, säälittävää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat