Exästä ylipääseminen

Vierailija

Oon eronnu n. 2 kuukautta sitten ja aiemminkin kirjoitellu tänne meiän suhteen ongelmista. Nyt mua ahdistaa, kun en pääse exästä eroon. Oon soitellu sille, lisänny takas facebookiin, laittanu siel viestiä... Tehny koko ajan alotteita, se ei ota muhun koskaan ensin yhteyttä. Eikä se juttele mulle sillonkaan, kun mä otan. Meidän suhteessa oli henkistä väkivaltaa puolin ja toisin. Tuntuu, että oon sen otteessa vieläkin. Olin ja oon riippuvainen hänestä. En ihan ymmärrä tätä, koska hän vastaa mulle aina parilla sanalla, eikä ees kysy mitä mulle kuuluu. Mua hävettää hirveesti, että näytän sille kaipaavani sitä vielä. Haluisin näyttää, että oon onnellinen ilman sitä. Ja todellisuudessa olenkin, todella onnellinen ilman sitä!!
Onko kellään samantyyppistä tilannetta tullu vastaan, ja miten niistä on selvitty? En siis osaa olla laittamatta hänelle välillä viestiä jne... Poistanu oon sen facebookista, ja aina ennemmin tai myöhemmin lisään sen takaisin. Sille taas ainut syy olla muhun yhteydessä on se, että maksan sille sen WoWit, kun se laittaa rahat mun tilille. Ku sen tililtä ei jotenkin voi maksaa sitä. Hän on siis musta fyysisesti riippuvainen, mä henkisesti. Tää on niin nöyryyttävää!

Kommentit (5)

Vierailija

Kehottaisin olla ottamatta mitään yhteyttä. Poista hänet Facebook- kavereista ja puhelimesta kaikki hänen lähettämät viestit. Numero tietysti myös. ; ) Jos hän kinuu WoWi maksuja, niin älä vastaa mitään näihin yhteydenottoihin. Kyllä hän huomaa suht pian, että olet menossa elämässä eteenpäin. Kuulostaa ehkä radikaalilta, mutta poissa silmistä - poissa mielestä toimii. Puolen vuoden- vuoden päästä saatat jo miettiä, mitä ihmettä näit kyseisessä äijässä. (kerta henkistä väkivaltaa ollut) Tee nyt kaikkea, mistä nautit! Mene kavereitten kanssa viettämään aikaa/ täytä päivät muulla mukavalla ohjelmalla. Käy vaikka kampajaalla ja uusi hiustyyli.
Reippaasti vaan kohti uusia tuulia !

-chikika-

Vierailija

2 kk on mielestäni hyvin lyhyt aika! Anna itsellesi enemmän aikaa, niin kyllä se siitä :)

Itselläni on erosta aikaa 4kk ja myönnän että edelleenkin ikävoin ja kaipaan häntä välillä, mutta asian kanssa oppii elämään!

Mies ei juttele sinulle koska hän ei halua jutella kanssasi. Hän ei kysy mitä sinulle kuuluu koska häntä ei kiinnosta. Anteeksi suorapuheisuuteni.

Voimia!

Haistappppa
Seuraa 
Liittynyt30.10.2011

Se on nyt vaa sellane juttu, et jos jostain yli haluu päästä niin yrittää vaan unohtaa. Älä vastaa sille jos tulee puhumaan äläkä myöskään ite pidä mitään yhteyttä, pidä pois se facebookista jne.

Ja kun keksii vaa jotain muuta ajanviettoo, ku esim. koneella olemista, näkee kavereita, juttelee muille jnejne. Käy asioita läpi, niin kyllä siinä joku vanha exäkin unohtuu varsinkin semmoset pellet. :-) Aika parantaa! Pikku hiljaa.. Ja se on niiiin totta, et myöhemmi kuitenki ajattelee, et mitä näki ees siinä.

Vierailija

Kiitos vastauksista! Lienee parasta tosiaan pistää kaikki yhteydet poikki. Niin, onhan toi 2 kk vähän Suorapuheisuus on ihan hyvä, älä sitä anteeks pyytele :D kuulin exäni mun jälkeiseltä tyttöystävältä (nekin on jo eronnu), että tää exä on valehdellu ja pettäny sitäkin. Että tämmönen ihana tapaus. Mutta ainakin toi tieto sai mut tajuu etten sellasta tyyppii tosiaankaan halua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat