Suorat sanat

Seuraa 
Liittynyt8.11.2011

voiko näin tapahtua kellekkään muulle... kole viikkoa kulunut mennestä parisuhteesta ja viimenen viikko on mennyt helpolla yli hänestä,ei ikivä ei sureta eikä sydämmeen enään sattunut. Mutta tilanteeseen tuli muutos.
Perjantai iltana oltiin viettämässä entisen poikaystävän serkun kanssa iltaa ja juhlittiin aikamoisen porukan kanssa. Ilta kului ja oli kivaa kunnes,exäni pamahtaa kun tyhjästä tämän kaverini keittiöön ja kun näin hänet, sydämmeni pomppasi kurkkuun ajatus oli "oliko se noin hyvän näkönen ja että mitä vittua nytten teen?" menin terassille tupakalle ja yritän vältellä häntä,se onnistui. Kaverini sanoivat että yritä olla ettei sitä olisi olemassa,kui vaikeeta se sit oli ku kuuli sen äänen ja jutut mitä se jutteli muitten äijien kanssa?
Hänen lähtiessään ilta ei enään parantunut hän lähetti yöllä viestin että "vieläkö olet serkkuni luona?" en halunnut vastata mitään,olin surullinen kun hän pilasi iltani. Lauvantai päivällä kotiin mennessäni hän lähetti "mikset vastaa?" Päätin etten vastaa hänelle mitään näin unohdan tapahtuneen. Tein suuren virheen,vastasin että "yirtän päästä yli susta." hän "aa oke" Sunnuntai koitti ja olin illalla ystäväni kanssa Amarillossa syömässä kun hän taas sai kylmät väreet ja sydämmen kurkkuun viestillä "Olet näköjään poistanut mut facebookista : D olet kai sit poistanut numeronikin?" Tähän vastasin hyvin vihasena ja ajatellen että hän ei enää mulle vittuile! "Jätä mut rauhaan! En halua enään olla kanssasi missään tekemisissä" ratkasu oli tämä ja en jaksa häntä enään missään olosuhteessa,kaverina enkä tulevaisuudessa poikakaverina!?

Kommentit (1)

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Voi... itellä meni kyllä vähän pidempään ennen kuin alkoi tuntua siltä, ettei ole ikävä. Mutta kyllä taas huomasi, ettei siihen tunteeseen ole paljon luottamista, kun herraan törmäsi. Mun mielestä oot tosi fiksu, kun katkaset välit kokonaan. Itekin tein niin, kun kuulin, että mies on päivä lähtöni jälkeen jo raahannut kotiinsa jonkun eukon. Mutta sitten aloin säätää erään muun miehen kanssa ja kun se menikin ihan vituilleen, iski kamala ikävä eksään, ja "korjasin" välit... ei olisi kannattanut...mies alkoi ehdotella yhteenpaluuta jne... nykyään pystyn suhtautumaan kuin kaveriin niin kauan, kun kuulumisten vaihto tapahtuu mesessä tai facebookissa, mutta kun näen miehen ja kuulen äänen... ei tule mitään. Ja pelkään, että tässä menee helvetin pitkään, ennen kuin pääsen yli tällä menolla. Mutten viitsisi enää toisaalta uudelleen välejäkään katkaista. Kestän tyyppiä kuitenkin kaverina ja tulen häneen törmäämään tietyissä pienen piirin tapahtumissa varmaan lopun elämäni... mutta saisi prkl olla hiljaa ja koko ajan ahdistelematta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat