Värjätyt hiukset

Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Eli siis ajattelin kysäistä hyviä vinkkejä ja neuvoja että miten saisin mustanruskeasta taas vaaleat? Minulla on 2 kertaa värjätty hiukset ihan pelkällä mustalla, aikaisemmin mustan/tai tumman ruskealla värillä. (siksi mustalla nykään koska omistan mustat hiuspidennykset) Ja luonnostaan minulla ihan vitivalkoiset blondit, ei siis mitkään maantieharmaat vaan täysin blondit. Kaduttaa että olen ne mennyt värjäämään tummaksi. Ihan ensimmäinen värjäykseni oli kun minulla vedettiin ruskeaksi alta, ja päältä oli oma blondi, eli ei siis blondattu yhtään. no sitten halusin alaosankin blondiksi ja siinä sitten värjäiltiin koko pää blondiksi, noh sen jälkeen halusin taas ruskeaa alle, ja sen jälkeen taisinkin värjätä kokopään ruskeaksi.
Väri oli vihreänruskea ja halusin sen jälkeen blondatakkin vielä takaisin, ja sen jälkeen en enää saanut hiuksistani blondeja joten värjäsin hiukset ruskeasta tummanruskeaan ja nyt mustaan.
Ja nyt haluan taas vaaleat hiukset! en blondeja mutta sellaiset "kullanruskeat". Niin onko semmosia mahd. enää saada?
Pelottaa myös että saan jonkun allergisen reaktion koska olen niin paljon hiuksiani värjäillyt ja mitä enemmän värjää hiuksia on suurempi riski saada hengenvaarallinen reaktio..
Hiukseni ovat ihan hyvä kuntoiset koska hoidan niitä paljon.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen värjäillyt hiuksiani paljon! ja laitan vaan hiuksiin hoitavia suihkeita ja muita vastaavia:) kannattaa värjätä sellasella värinpoistovärillä ja vaalea väri siinä silleen kannessa ja lukee vaan siinä jossain et värinpoistoaine vaalea. Itse värjäsin sillä mustista vaaleiksi ja ihan hyvät tuli !=)

Vierailija

On mahdollista saada. Saatat joutua kuitenkin leikkauttamaan latvoja, käyttämään aika paljon rahaa ja aikaa sekä välillä kestämään hirveän värisiä hiuksia.

Kun värjäsin itse mustasta vaaleaksi (platinablondi) tein neljä värinpoistoa sekä laitoin pari kertaa vaalennusvoiteen koko päähän samalla kun värjäsin juurikasvua. Värinpoistojen välissä on hyvä odottaa pari viikkoa, sillä se kuluttaa hiusta todella paljon.

Tein ensimmäisen värinpoistoni, kun mustissa hiusissani oli jo aika paljon juurikasvua. Laitoin värin koko päähän, joten juurikasvusta tuli valkoinen ja muuten oranssihtavan ruskean musta. Odotin n. 2 viikkoa ja laitoin seuraavan värinpoiston folioiden kanssa niin ettei se koskenut päänahkaa eli väri oli niissä hiuksissa missä oli mustaa väriä. Odotin taas n. 2,5 viikkoa ja laitoin värinpoiston kokopäähän koska juurikasvua oli jo aika paljon. Sitten odotin n. 1,5 viikkoa ja laitoin värinpoiston folioiden kanssa vain missä mustia oli, ettei väri koskenut päänahkaa.

Käytin kokoajan superhoitavia shampoita, hoitoaineita, tehohoitoja ja hiuksiin jätettäviä ja päänahkaa rauhoittavia öljyjä ja hoitoja. Laitoin viikonloppuisin aloe veraa (ostin kosmetologilta) päänahkaan ja annoin vaikuttaa monta tuntia. Käytin joskus myös ihan perusvoiteita kuivaan päänahkaan (esimerkiksi apteekin Aqualan L: llä voi jopa pestä hiukset!).

Ostin hopeashampoota ja hopeahoitoainetta, joita käytin paljon poistaakseni keltaisuutta hiuksista.

Jouduin leikkaamaan kuivia latvoja n. 5 cm.

Se ettei väri ole joka kerta päänahassa asti estää reaktioiden tulemista ja on ihan järkevää kun värjää niin usein.

Kun hiuksesi ovat haalean oranssit värinpoistojen jäljiltä, niin sinun kannattaisi siinä vaiheessa ostaa sopivan värinen kullanruskea ja laittaa siihen päälle eli sinun ei tarvitse välttämättä vaalentaa aivan platinablondiksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat