Apua...

Vierailija

Minulla oli juttua yhden pojan kanssa ja tämä antoin minun ymmärtää että meillä oli jotain sutinaa mm. laittelemalla hyvänyön viestejä ja sydämmiä yms. Sitten kuukauden keskustelujen jälkeen hän uskalsi kysyä minua ulos ja sovimme tapaamisen sitä edeltävänä iltana. Aamulla sain kuitenki viestin että hän on kuumeessa eikä voinutkaan tavata. Viikon päästä minä kysyin voitaisiinko tavata ja tämä sanoin kyllä. Olimme sopineet että tapaamme illalla ja tottakai olin kokopäivän tälläytynyt ja odottanut kovasti tapaamista kunnes puoli seitsämän hänestä ei kuulunut. Päätin soittaa hänelle ja hän ei vastannut. Sitten lähetin viestin että eikö hän voikkaan olla ja vastaukseksi sain että "en koska olen menossa 2 muun tytön kanssa mäkkäriin". Siinä vaiheessa olin niin vihainen että päätin jatkaa iltaa kavereiden kanssa. Myöhemmin hän kertoi että haluaisi olla vain kaveri ja sitten kertoi että pelkää että jättäisin hänet ja että hänellä on kokemuksia 3-7kk suhteista jolloin tyttö sitten jättää. Siinä hän vannoi rakkauttaan ja sitten kysyin että oletko varma ettet halua edes yrittää ja hän sanoi että jossain vaiheessa. Emme ole kolmeen viikkoon jutelleet ja en tiedä mitä tehdä. Pitäisikö antaa asian vain olla vai pitäisikö tehdä asialle jotain?

Kommentit (2)

Vierailija

Eli jos olisin sinun tilanteessa. Varmaankin haluaisin uskoa hyvää pojasta ja odottaa että hän olisi valmis suhteeseen.

Mutta kuulostaa kuitenkin siltä että poika ei ole ehkä ihan niin kypsä ihminen kuin sinä. Tai siis vaikuttaa ettei hän tiedä itsekään mitä haluaa. Hän haluaa vakavaa suhdetta jossain vaiheessa tulevaisuudessa mutta vaikuttaa ettei kuitenkaan ole lähelläkään sitä pistettä elämässään vielä.

Suosittelisin jatkamaan eteenpäin. Ehkä poika huomaa sinun jatkaessa eteen päin että hän kuitenkin haluaisi suhteen kanssasi, mutta suosittelisin kuitenkin olemaan täysin varma pojan suhteenhalusta ennen kuin ryhdyt sellaiseen hänen kanssaan.
Sillä poika ei ainakaan saa pointseja että menee 2 muun tytön kanssa jonnekin kun oli sopinut muuta sinun kanssa. Ei ole kypsää käytöstä. Ja voiko sellaiseen edes luottaa?

Ehkä sitten joskus kun hän on vähän kasvanut aikuisemmaksi. Ihmiset kuitenkin muuttuvat kasvaessaan.

Vierailija

Joo.. hei.... Ei. Tollanen tapaus ni unoha suosiolla. Älä ajattele sitä vaa keskity muihin asioihin. Tosta jätkästä ei voi tulla muuta ku kauhee pleijeri tai muutoin säälittävä tapaus.
Löydä iha varmasti miehii jotka on sen arvosii et niihin kannattaa aikaa tuhlaa.
Sen jälkee ku jätkä feidaa tapaamisen tollatavoin ni siinä ei pidä kuunnella minkäälaisii selityksii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat