Entinen pitkäaikanen ihastus tunsi sitten samoin kun minä.

Vierailija

Kyllä nyt v*tuttaa ja rankasti. Elelen hyvässä parisuhteessa, joka ei näytä loppuvan pitkään aikaan ja yli kaksi vuotta olemme olleet yhessä, vuosi vietetty saman katon alla.

Olin tähän mieheen kusessa yli 10kk ainakin, hyvin syvästi ja kaikkea, mutta sitten tapasin nykyseni.

Hän sitten kertoi mitä tunsi silloin, mainitsi jopa rakkaudenkin. Puhui että voisimme yrittää katsoa mitä tulisi. Tähän vastasin, että suhteeni ei ole loppumassa vähään aikaan. Siinä sit kirottiin vähän aikaa tätä hommaa.

Ennen tunnustamisia sovimme, että tapaamme ensviikolla. Tässäpä mietin kuinka pidän näppini erossa siitä, kun ei ihan selvin vesin varmaankaan olla. Käsiraudat olis iha kivat.

Kommentit (3)

Vierailija

Tuttu tunne.. tapasin kanssa vanhan ihastukseni viime vkl kun "ei ollut muutakaan tekemistä" Niimpä niin :D Ja asun nykyään kans poikaystäväni kanssa.. Huomattin heti miten hyvin kemiat edelleen toimi jne. Kyllä harmitti.

Vierailija

Mussa on varmaa jotai ku toi vika lause "käsiraudat ois kivat" sai ensi vähä väärsityneen mielikuvan mun päähän ;DD

Mutta vakavasti ottaen ni ihan tuttu tunne.. :/ Paitsi no että mulla ei oo entine ihastus mutta samoissa piireissä liikutaan eikä aina selvin vesin niin, vaikeuksia on :s

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat