Unelmahiukset

Vierailija

Millaiset ovat sinun unelmahiuksesi? Minkä mittaiset ne olisivat? Minkä väriset? Mitä muuta nyt keksittekään kertoa, niin kertokaa ihmeessä! Lisäksi saa linkittää kuvia unelmahiuksistanne. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Pitkät! Ainakin puoleen selkään asti. Fiiliksestä riippuen haluaisin joko puuterisen vaaleat tai vaaleat kullanruskeat (olen luonnostani vaalea, mutta väripaketista saa kirkkaamman ja elävämmän sävyn). Ja luonnonkiharat hiukset on ihania jos niitä osaa hoitaa.
Tavallaan mulla on omat hiukset melkolailla tuollaiset, mutta haluaisin osata hoitaa niitä paremmin.
Tiivistettynä sellanen blakelively -tukka : )

Vierailija

Unelmahiukseni ovat pitkät ja vaaleat, ei sellaisia vetyperoksidiblondeja vaan elävämmän väriset, sellaiset itselläni melkein on, hieman vielä senttejä lisää niin olen tyytyväinen :) Ja haluaisin tukkaani hieman enemmän pehmeyttä ja kiiltoa.

(tietenkin salainen haaveeni on punainen, juuri sellainen kuin cosmopolitanissakin ilmestyvän sunsilk mainoksen punatukka!)

Vierailija

itse haluaisin pitkät suorat ja vaaleat..mutta mulle ei yleensä oo sopinu pitkät hiukset, ainakaan pienempänä, mutta ajattelin kasvattaa vähän näitä hiuksia, tällähetkellä mulla on vaaleat hiukset mutta aika lyhyet ://

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat