Pitäisikö meidän erota?

Seuraa 
Liittynyt26.11.2011

Luulin että minä ja poikaystäväni pysyisimme yhdessä ikuisesti ja perustaisimme myöhemmin perheen. Kaikki meni hyvin kunnes aloimme molemmat muuttua. En enää pystynyt pitämään hauskaa ja poikaystäväni sai kohtauksia jolloin hän haukkui minua. Riitelemme hyvin usein ja poikaystäväni juo paljon eikä hän enää tahdo kuunnella minua koska olen nipottava akka. Eilen hän suuttui koska en pystynyt seksiin koska minulla oli NIIN paha olla,koska hän oli loukannut minua TAAS. Yöllä hän huusi että olen hirveä ämmä,huora,lutka, teini ja hän hakkasi seiniä ja töni minut sängystä.Lopuksi hän sanoi että miksi hän tuhlasi minuun 3vuotta aikaa ja kehotti minun tappamaan itseni että korvaan hänen tuskan. Olen vahva ihminen ja tuollaisia miehiä vastaan mutta en enää tiedä mitä teen... Olen nyt 18 ja poikaystäväni 21.

Kommentit (5)

chilli
Seuraa 
Liittynyt26.11.2011

Niin, ja hän on käynyt armeijan ja on ollut 3kk kotona pelaamassa ja nukkumassa.Hän on työtön ja itse olen koulussa JA töissä. Onko normaalia että jos sanon että etsisit töitä ja kävisit ulkona niin taas tulee kauhea huuto minulle etten saa puuttua asiaan. =(

Vierailija

Samaa mieltä edellisien kanssa. Voithan toki kokeilla käyttäytyä samalla tavalla häntä kohtaan, ja jos se rupee valittaa siitä, muistutat, että hän on sulle ihan samanlainen. Mutta kyllä toi on jo ihan selvä homma, ei kannata enää yrittää. Kusipäähän tuo on kun tolla lailla on itsekäs. Erot on kyllä aina kamalia, mutta uskon, että tässä tilanteessa se on ainut oikea ratkasu! Tsemppiä!

Vierailija

Tiedän tunteen... ei vain voi jättää kun on niin kiintynyt! Mutta tuossa tilanteessa kehottaisin vain jättämään tuon jätkän ennenkun tilanne muuttuu vakavammaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat