Naisten himoitseminen heteronaisella

Vierailija

Oon aina kiihottunu naisista, ja miehistä kiihottuminen on vaatinu jonkin verran fantasiointia, toisin kuin naisten kohdalla. Onkohan tää ihan normaalia heteronaiselle? Baarissakin aamuyöllä tuntemattomien naisten tanssiseura houkuttelee. Kännissä oo joskus baarin vessassa jutellu naisille, ja kerran kun lähin pois, sanoin heippa ja kosketin sitä olkapäälle.

Kiinnostais tietää, onko naisten himoitseminen siis ihan normaalia heteroille, vai kertooko se bi-seksuaalisuudesta. Kokemuksia? :)

Kommentit (3)

Vierailija

mulla on välillä ihan sama juttu.. olen kihloissa miehen kanssa, ja täysin hetero :)saatan ajatella naisia välillä jopa seksin aikana.

en kyllä tiedä onko normaalia, mut empä nyt pidä sitä mitenkään epänormaalinakaan :)

Vierailija

mulla sama juttu mutta koen sen aika normaaliksi, monet naiset haaveilevat muista naisista:) Itse kiinnitän useammin huomiota hyvännäköisiin naisiin kuin miehiin ja haaveilen muutenkin usein naisista. Yritän olla ottamatta seksuaalista suuntautumista kovin vakavasti, katsoo nyt minne elämä vie. Jos joskus päädyn naisen kanssa seurustelemaan, niin sitten päädyn. Hetero tai bi, ei sillä loppujen lopuksi niin paljoa väliä. Koen kuitenkin itseni tällä hetkellä heteroksi mutta tosiaan, en ota stressiä jos vaikka ihastunkin naisiin, niinkuin on tapahtunutkin pari kertaa.

Vierailija

Kiva kuulla etten oo ainoa! :D
Ja hyvä ajatus tosiaan, että ei sillä niin väliä ookaan kumpi on, bi vai hetero. Eihän se mitään ratkase. Pukeutuakin voi kuitenkin joka tapauksessa ihan kuten itse haluaa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat