LuxStyle Suomi

Vierailija

Onko teillä kokemuksia LuxStyle Suomi -nimisestä verkkokaupasta? http://fi.luxstyle.dk/

Luin noita kommentteja tuotteista, mutta jotenkin tuntuu, että ne on kirjoittanut sama ihminen (samoja sanavalintoja ja kehuja), ja muutenkin vähän hälytyskellot soivat jostain syystä.

Kommentit (9)

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Itse tilasin tuolta hiuspidennykset muutama kuukaus sitten ja tosi hyvälaatuset ja tykkään tosi paljon! Itselläni on mustat ja mustaa väriä lähtee aina pesun yhteydessä, sydän hyppäs kurkkuun kun katsoin että mustaa väriä lähtee ja pelkäsin että ne haalistuvat mutta ei, mitään muutosta hiuksiin ei tullut ja huoletta niitä voi pestä! Tiedä sitten mistä johtuu miksi sitä väriä lähtee..

Vierailija

Heippa, minultakin tähän vielä kommenttia, vaikka onkin joa vanhempi topic.
Ei ole mitään kusetusta. Vaikka löytyykin paljon negatiivista palautetta, niin kannattaa tilata. Asiakaspalvelua on ennen moitittu, mutta nyt palvelu on ollut hyvää, tai vähintään parantunut. Sain omani kolmessa päivässä. Kaunistelematta parhaimmat klipsipidennykset joita olen käyttänyt. Olen tehnyt tuotetestailua pian jo viisi vuotta ja nämä olivat toiset klipsipidennykset testissä. Oikein hyvä hinta&laatu-suhde. 55€ moisista ei ole paha. Se Sallan teksti siellä arvosteluissa (mustiin) on minun kirjoittama, vannon kautta kiven ja kannon :) Tässä vielä lisätodisteita, niin eiköhän riitä:
http://timeforteaparty.blogspot.com/2012/01/my-beautiful-extended-hair.html

Vierailija

Ihan oikee paikka on, olen tilannut sieltä hiusten pidennykset ja hyvin tuli kotiin ja kaikki oli kunnossa. Mutta värit ovat netissä erinäköiset kun sitten kädessä. Jos ottaa ruskean (vaalean) se näyttää netissä tummalta, mutta onkin kädessä hunajanruskea. Joiuduin siis värjäämään pidennykset. Pidennyksiä ei ole tullut silti käytettyä koska en jaksa niitä pistää ikinä. Mutta suosittelen kyllä. En ole katunut että tilasin

Vierailija

Mulla ainakin alkoi hälytyskellot soida, kun firmasta oli lähetetty mulle s-postia. He olisi halukkaita yhteistyöhön mun / blogini kanssa. Hetken jo aattelin, olenko joutunut jonkun huijausyrityksen uhriksi.. En kyllä ole halukas tekemään yhteistyön sen tai minkään muunkaan firman kanssa..

-Erika88

Vierailija
Vierailija

Mulla ainakin alkoi hälytyskellot soida, kun firmasta oli lähetetty mulle s-postia. He olisi halukkaita yhteistyöhön mun / blogini kanssa. Hetken jo aattelin, olenko joutunut jonkun huijausyrityksen uhriksi.. En kyllä ole halukas tekemään yhteistyön sen tai minkään muunkaan firman kanssa..

-Erika88

Miten tosta voi alkaa hälytyskellot soimaan? 

Vierailija

Varoitus Luxstylestä!!! TIEDÄN että jotkut on saaneet sieltä ihan ok pidennykset ja minäkin menin sitten tilaamaan mutta en ole vaan saanut pidennyksiäni!!! Tammikuussa tilatut pidennykset ei ole vieläkään saapuneet ja yhteydenottoihin ei vastata!!! Kiertäkää tämä kauppa kaukaa!

Vierailija

todella huonolaatuisia pidennyksiä, itse tilasin kerralla kolmet, yksi väri oli paljon tummempi ku kuvassa, sitten hamppuuntuu nopeasti. Pestä ei voi tai menee pilalle

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat