Väsynyt mies

Seuraa 
Liittynyt27.6.2011

Me ollaan seurusteltu kohta vuosi ja miehelläni on fyysisesti raskas työ. Joka päivä ku se tulee töistä ni se menee koneelle ja sit se siitä kohta kellahtaa sänkyyn ja nukahtaa, se nukkuu sitte sinne aamuun asti. Viikonloppusinkaan se ei jaksa tehä yhtään mitään. Eli me ei nykyään enää yhessä tehä mitään koska mies ei jaksa, se on ollu 5kk tässä työssä ja ollaan kohta 2kk asuttu yhessä ja joka hemmetin päivä on samanlainen, alkaa pikkuhiljaa nyppimään tää. Mää oon ite työttömänä nyt ja ymmärrän kyllä et työ on raskasta ku itekki oon ollu alan hommissa mut mun mielestä avopuolisolle pitäs olla aikaa ja ku oon yksin tässä asunnossa päivät pitkät ku täältä mettän keskeltä johon muutettiin ni ei oikein pääse pois ja ku täällä ei oo ees kauppaa. Se ei halua et lähen ees mun kavereidenkans pitään hauskaa koska hän jää sitten yksin kotiin, se ei vaan tajua et määki haluun joskus pois täältä. Meillä ei oo ollu seksiäkkään 3kk ja tuntuu et ei oo tulossakaan ku kysyin mieheltä et misä meän seksielämä on ni se sano et kuollu, muuta se ei sit sanonu vaa laitto taas ylläri ylläri nukkuun. Joten, osaatteko yhtään sanoa et mitä mun kannattais tehä? ku musta tuntuu et ollaan vaa jotain kämppiksiä

Kommentit (1)

Vierailija

Oi kamala, mitä kumppanin laiminlyöntiä. Miehes kannattais alkaa ettii uutta työtä, jos ottaa noin voimille. Ymmärtäisin jotkut päikkärit duunipäivän jälkeen ja sitten yhdessä puuhaamista tyttöystävän kanssa. Toi on jo ihan liikaa! Onkohan hän masentunut tai jtn, koska ei jaksa mitään? Ei edes viikonloppuna. Ja joo mullekkin tuli heti mieleen tekstistäsi kämppikset eikä rakastunut tuore avopari. :/ Ootko nostanut kissan pöydälle kunnolla? Kerro, että et jaksa kauaa. Jos hän oikesti välittää sinusta, niin tekee asialle jotain. Tosta kaverihommasta vielä, että mikset kutsuisi ystäviä teille viikonloppuna? Jospa miehes heidän vierailun ajan tsemppais.

-chikika-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat