Milloin valmis uuteen suhteeseen?

Vierailija

Moi

Koska itsellä ei ole kokemusta asiasta, enkä aina osaa lukea niin kovin hyvin vastakkaista sukupuolta, niin täytyy tulla kysymään täältä teiltä naisilta mielipidettänne.

Olen todella pahasti ihastunut, ellen jopa rakastunut, erääseen 25v naiseen. Hän on kumminkin vasta puoli vuotta sitten eronnut exästään, jonka kanssa oli seurustellut 4 vuotta. Loppuaikoina oli ollut ongelmia, olivat muuttaneet erilleen, mutta silti ymmärsin, että tämä mies jätti melko kylmällä tavalla ja ero pääsi yllättämään. Ilmeisesti hän olisi halunnut vielä jatkaa ongelmista huolimattakin. Tällä hetkellä eivät ole puheväleissä, eivätkä kuulema välttämättä koskaan tule olemaankaan.

Miten nopeasti naiset pääsevät yli tälläisistä? Toistaiseksi tuntuu ainakin olevan vielä melko raskasta, suurimmat itkut varmaan takana, mutta silti todella monista asioista näyttää olevan vaikea keskustella.

Olen ilmaissut kyllä että olen hänestä todella kiinnostunut, ja että haluaisin suhteeltamme enemmän, mutta olen jo pariin otteeseen saanut vastaukseksi, että hän ei uskalla vielä aloittaa mitään uutta ja kokee vaikeaksi olla sellaisten henkilöiden seurassakin josta saattaisi kehittyä jotain. Ollaankin sovittu että jatketaan kavereina ilman suurempia odotuksia muusta kuin kaveruudesta.

Miten minun tulisi edetä tämän kanssa? Kunnioitan todella paljon hänen tuntemuksiaan, ja jos hän ei ole vielä valmis niin en halua painostaa mihinkään. Pitäisikö minun yrittää olla oikeasti vain kaveri ja yrittää peitellä ihan kaikki tunteeni jatkossa häntä kohtaan(jättää kaikki imartelut sun muut väliin), vai mahdollisesti aina aika ajoin ilmaista kuinka paljon hänestä todella välitän. Miten kauan luulette, että tuo herkkä vaihe kestää ja millon toinen voisi olla halukas aloittamaan jotain uutta? (toki tämä on täysin yksilöllistä)

Lisäyksenä vielä että hän vaikuttaa todella herkältä ja tunteikkaalta ihmiseltä. Itse luulisin vastaavani täysin hänen toiveitaan(hänen kertomustensa perusteella), mutta en toki voi olla varma. Voihan olla että nuo kaikki "pakit" ovat johtuneet siitäkin, että hän ei vain ole kiinnostunut minusta. Hän etsii ennen kaikkea luotettavaa ja rehellistä ihmistä. En yhtään ihmettele, jos nyt voikin olla vähän vaikea luottaa uusiin tuttavuuksiin, kun edellisessä suhteessa ollut hieman luottamuspulaa. Itse kumminkin tiedän olevani täysin hänen luottamuksensa arvoinen ja rehellinen, mutta eihän tätä tietenkään pysty toiselle mitenkään kertomaan. Eipä tuohon kai auta mikään muu kun antaa ajan kulua ja näyttää että on sanansa mittainen, eikä salaile mitään.

Kommentit (1)

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Neljä vuotta on pitkä aika seurustella ja taas puoli vuotta lyhyt aika erosta toipumiseen, mutta se on niin yksilöllistä miten nopeasti erosta toipuu. Omalta kohdaltani voin sen sanoa, että jos suhde on päättynyt ns. huonosti, erosta toipuminen voi viedä pitkänkin aikaa. Tai siis itse koen, että silloin erosta pääseminen vie jollain tapaa pidemmän aikaa kuin silloin kun ero on sujunut sopuisasti ja yhteisymmärryksessä.

Kannataa kuitenkin pysytellä kuvioissa jos hänkin sitä haluaa. Ehkä teistä vielä aikaa myöten tulee enemmän kuin kavereita kun hän on ensin toipunut suhteestaan. Jaksamista, itsekkin olen ihastunut mieheen, joka on hiljaittain eronnut ja olen kyllä valmis odottamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat