epävarmuus sängyssä, apuja naiset!

Vierailija

APUJA!Tuntuu että olen pakko tilanteessa! Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa vuoden päivät ja meillä menee hyvin. emme ole koskaan oikein riidelleet ja suunnittelemme yhteitä tulevaisuutta.

Seksissa meillä ei ole ollut ongelmia, paitsi nyt ja se on minusta kiinni. En tunne oloani sängyssä enää niinkään itsevarmaksi. Olen aina ollut tietoinen itsestäni ja minulla on omat vahvat mielipiteeni. Kun joku kävi puhumassa minusta paskaa poikaystävälleni ja yritti mustamaalata mainettani, viittasin kintaalla. Itsetuntoni on aina ollut terve ja pystyn ottamaan kritiikkiä vastaan,sängyssä pystyin olemaan rento ja villi, paitsi nyt.

Satuin olemaan bileissä jossa jätkät keskustelivat naisista ja seksistä. Siinä jätkät kehuskelivat parhaista asennoista ja esille nousi tietysti se, että nainen on päällä ratsastamassa. Poikaystäväni mainitsi tähän hieman haikaillen, että meillä se ei vielä ole oikein toiminut ja kyllä, tiedän että ongelmia on hieman ollut, mutta se on johtunut enemmän siitä, että poikaystäväni ei ole antanut minun rauhassa kokeilla ja etsiä hyvää asentoa, vaan on heti kääntänyt minut ympäri ja "hoitanut itse homman". Tämä miten poikaystäväni sanoi asian bileissä jähmetti mieleni. Haluaisin välillä viedä poikaystäväni loppuun, sillä vaikka hän sanoo ettei odota tai vaadi mitään sellaista minulta, en tunne että se on totta. Varmasti hän toivoo välillä minun "hoitelevan" hänet ja haluaisin itsekin! Ainut ongelma on, että tuon kommentin jälkeen itsevarmuuteni tämän asian suhteen romuttui täysin. Aloin pelätä epäonnistumista ja tuntuu etten uskalla enää ollenkaan edes kokeilla päällä oloa, sillä poikaystäväni kommentointi jätkien kanssa tuntui hirveän nöyryyttävältä, muut kehuivat tyttöystäviään... ja minut leimattiin...en siis osaa.

Tästä on tullut minulle ongelma ja tuntuu etten pääse tästä yli!:(( auttakaa tai antakaa neuvoja jos samankaltaisia ongelmia ollut! Kiitos kauheasti!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat