Cerazette-minipillerit

Seuraa 
Liittynyt10.9.2011

Kokemuksia? Olen juuri vaihtamassa yhdistelmäpillereistä Cerazetteen ja haluaisin kuulla myös niitä positiviisia kokemuksia näistä kyseisistä pillereistä, jos jollakulla niitä on. Eniten kauhistuttaa mahdollinen akne tai painonnousu sekä muut negatiiviset sivuoireet, joista täällä keskustelupalstalla on saanut lukea ihan riittämiin!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Hei! Päätin kesällä hankkia itselleni pillerit mutta kun minulla on migreeni niin sain cerazettet (tai kuten aina erehdyksessä sanon cezarettet :D) Ja heti löyty sopiva merkki! Ei mitään ongelmia ole ollut tähän mennessä.. alussa tietenkin tiputteli vähän väliä mutta sekin loppui ensimmäisen kuukauden aikana. Ja nyt ei ole ollut kuukautisia kolmeen kuukauteen :P Itselläni oli nuorempana akne ja kuulin että nää saattais käynnistää sen uudelleen mutta naama on kuin vauvan peppu <3 Entiselle aknepotilaalle tää on kuin taivas. Lihomistakaan ei ole ollut vaikka olenkin tämmöinen herkkusuu.

Mielialan vaihteluitakaan ei kauheammin ole ollut... ellei lasketa sitä että olen nykyään vähän herkempi eli itkeskelen elokuvia katsellessa, riitatilanteissa ja muuten vaan :) En koe sitä pahana kuitenkaan.

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Mä söin niitä sellaset kaks vuotta. Ei mitään muuta haittavaikutusta tullut, kuin että menkat jäi kokonaan pois ja odottelen niitä tässä edelleenkin vaikka lopettamisesta on no pari kuukautta. Positiivisia kokemuksia siis. Menkkojakin vaan jo ikävä (usko tai älä) kun ne on tarpeeks kauan ollu poissa.

underthreat
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Aloitin kyseiset pillerit pari päivää sitten, ja ihoni on mennyt hirvittävään kuntoon. Ihoni on jo entuudestaan epäpuhdas mutta kuitenkin kuiva, ja nyt epäpuhtaudet ovat saaneet uudet mittasuhteet. Punaisia finnejä leuka ja posket täynnä, ei kivaa ollenkaan. :s Onko muilla kokemusta tästä, meneekö nuo epäpuhtaudet ohi?

Vuodon määrässä en ole ainakaan vielä huomannut vähenemistä, mutta kovasti jaksan toivoa että se vähenisi, menkkani kun ovat melkoisen runsaat..

Muita sivuvaikutuksia ei ole ollut :)

Vierailija

Mä oon käyttäny cerazetteja huhtikuusta asti. Ei pahempia iho ongelmia jotka haittais. Paino on varmaan noussut, mutta se ei tässä kauheesti haittaa ku oon muuteki niin laiha.

Ainoastaan ärsyttää tiputtelu. Sitä on joka helvetin päivä. Korkeintaan saattaa olla puolen viikon tauko mutta sitten taas jatkuu. Ja sitä tiputtelua tulee niinkin paljon että tampoonia täytyy pitää.

Vierailija

Itse käytin joskus cerazzettea, mutta vaihdoin ne yaziin päänsäryn takia(särky ei tosin tainnutkaan johtua näistä pillereistä vaan anemiasta..). Ekan kuukauden aikana tuli muutamia näppylöitä kasvoihin, mutta kun ne oli lähteneet niin iho oli puhtaampi ja sileämpi kuin ennen ku alotin käyttään näitä pillereitä, kuukautiset olivat olemattomat ja pääsin eroon niistä järkyttävistä kuukautiskivuista mitä mulla ennen oli! Paino laski, mutta en tiedä vaikuttiko siihen pillerit vai ei. :D Hinta on myös sellannen, että köyhän opiskelijan rahat riitti! Voin suositella! :)

Vierailija

Mulla kävi cerazettejen kanssa niin, että ensimmäisinä viikkoina itketti koko ajan. Sen jälkeen alkoi autuas vuosi, jolloin menkat olivat tipotiessään, ei ollut tiputtelua tai muutakaan. Kunnes sitten tulikin viidet menkat peräkkäin.. Aina viikko menkat, viikon tauko, viikko menkat... :s Toivottavasti teille muille ei käy samoin! Sen jälkeen vaihdoin takaisin yhdistelmäpillereihin. Nyt käytössä ollut 2 vuotta Cilest ja tyytyväinen siihen. Alunperin vaihdoin minipillereihin päänsärkyjen, univaikeuksien ja epäsäännöllisten menkkojen takia.

Vierailija

Mulla muuten oli kans noitten cerazettejen kans sellanen kauhia itkemis kausi. Poikakaveri ihmetteli joka asian takia aloin vaa itkemään sillon ku alotin minipillerit. Ja menkat tuli sillon alussa alle viikon välein uudestaan ja kesti yli 6 päivää putkeen.. ei kiva.. mut nyt kyllä tasottunu, mut tosiaan sitä tiputtelua on usein!

Vierailija

Cerazette pillerit aiheutti mulla masennusta ja itsetuhoisuutta. Heti,kun lopetin oireet loppui.
Ja kuukautiset ei tullu koko käyttö aikana ollenkaan..

Vierailija

Söin Cerazetteen pillereitä muutaman kuukauden. Ihoni meni todella huonoon kuntoon kasvoista ja tunsin itseni "possuksi". Olin turvoksissa ja nälkä oli koko ajan. En pitänyt yhtään olostani, joten lopetin kokonaan pillereiden syönnin. Nyt olo on parempi kuin moneen vuoteen!
Tsemppiä, ne voivat sopia muille aivan toisella tavalla :)

Piitu__
Seuraa 
Liittynyt28.11.2010

Mooi!

Sain juuri Cerazette pillerit ja olen ollu tyytyväinen. Ei turvotusta, akne kadonnut melkein kokonaan. (Yleensä minusta Aknen näkee naamasta ja rinnasta mutta enään ei näy mitään!) Ei menkka kipuja. Eikä mielialanvaihteluja.

Olen ollut tyytyväinen!!

Vierailija

Sopivat täydellisesti, eikä menkkojakaan tullut. Piti lopettaa, kun tuli paha päänsärky niistä vuosien käytön jälkeen, joka loppui pillereiden syömisen jälkeen

Vierailija

Minulla on ollut Cerazette minipillerit nyt vuoden, olen hyvin tyytyväinen. Finnejä on tullut vähän lisää, paino ei kuitenkaan ole noussut tms muutakaan. Mulla loppui menkat kokonaan, mikä on musta ihan positiivista.

Vierailija

Mä lopetin Cerazettejen käytön tänään, kun eilen luin tän keskustelun. Oon viimeaikoina ollut kans niin alakuloinen ja itkuinen. Mulla on ollu myös ihan hirvee ruokahalu ja näläntunne on jatkuvasti, ihoon ilmestyy näppylöitä ja välillä punoitusta. Ja painoakin on tullut vähän ja tiputtelevuotoa on, että tamponia joutuu käyttämään. En väitä, että kaikki syy olis pillereiden, mutta kavereilta oon kuullu jotka on lopettanut, et paras fiilis aikoihin. Oon mieittiny sitäki, et mistä sitäkin tietää loppujen lopuks mitä paskaa noistakin elimistöön kertyy vuosien aikana. :o

Vierailija

mulla käytössä pakosta neljättä kuukautta, mutta joudun kai lopettamaan infernaalisen kuivuuden vuoksi. limakalvot suorastaan haavautuvat rikki, ja kipeää tekee. arvatenkin ehkäisy siis _todellakin_ toimii, kun mitään ei voi tehdä sängyssä (!). onko minipill-vaihtoehdosta kenelläkään kokemusta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat