Baarikavereita Kuopiosta!

Vierailija

Moi! Olisko täällä ketään kuopiolaisia, jotka ois vailla (baari)kavereita? :) Itse olen äskettäin muuttanut Kuopioon ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Tykkään käydä baareissa tanssimassa ja viettämässä aikaa, joten oisko täällä ketään ketä kiinnostaisi lähteä joku viikonloppu baariin?

Olen siis 20-vuotias tyttö. :) Ja sellaset ilmoittautukoot jotka sitten myös oikeasti ovat lähdössä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Täältä löytyisi saman ikäinen tyttö! Itekkin muutin tänne äskettäin poikaystävän perässä, mutta käyn toisella paikkakunnalla koulua, joten en täältä vielä kovinkaan tunne porukkaa :D

Tuli sopivasti hankittua just Onnelaan yövieras- kortti niin olisi kiva saada sillekkin käyttöä! ;D

- keppsu

Vierailija

No niin, löytyhän täältä joku! :) Mullakin on tuo kortti, tosin menee parin kuukauden päästä vanhaksi, mutta vielä ehtis käyttää!=D Olis kyllä mukava lähtee joku viikonloppu juhlimaan, jos vaikka pieni porukka saatas kasaan! :)

Vierailija

Moi! Täältä löytys kans yks 21v nainen baariseuraks jollekki viikonlopulle:) oon ite asunu nyt jonku aikaa Kuopios ja olis kiva tutustuu uusiin ihmisiin:)

Vierailija

Kiinnostaisko ketään lähteä vaikka torstaina baariin, kun perjantai on kuitenkin loppiainen ja useimmilla varmaan vapaa päivä? :)Jos vaikka Passioniin menis tai Onnelaan. Jos halukkaita löytyy niin laittakaa vaikka sähköpostia: sape-911@hotmail.com

Vierailija

Moi! Täällä olisi kaksi Kuopiolaista 20-vuotiasta tyttöä joita myös baariseura kiinnostaisi, ja olisi muutenkin mukava tutustua uusiin ihmisiin.
eskotin@hotmail.com osotteeseen voipi viestitellä jos porukkaa olisi lähössä. : )

Vierailija

Kiinnostaisko ketään lähteä huomenna Passioniin? :)
Oon 21-vuotias tyttö siis. Kaverit ois menossa vasta lauantaina,
mutta ite haluaisin jo huomennakin lähtee tanssii ja muutenki baariin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat