Kielilävistyksestä!

Vierailija

Mikä suuvesi on "suositeltavaa" käyttää kielilävistyksen hoidossa? onko siihen joku erityinen/hyvä merkki, vai käykö esim. jokin Listerine laimennettuna? Tietoa ja kokemuksia kaivataan! : )

Kommentit (2)

Vierailija

Kielikorun puhdistamiseen riitti minulla ainakin pelkkä vesi. Itse otin kielilävistyksen nelisen vuotta sitten, ja huuhtelin ensimmäiset pari viikkoa ruokailujen jälkeen, aamuisin ja iltaisin virtaavan veden avulla niin että vettä menee myös reikään.. Lävistys meinasi tulehtua muutama kuukausi sen laitosta kun matkustin ulkomaille, jossa sitä sitten puhdistelin paikallisella marketti suuvedellä (veteen laimennettuna). Merkkiä en tosiaan tiedä mutta auttoi kyllä parantumaan. Joten jos välttämättä korua on puhdistettava suuvedellä, uskon että mikä tahansa merkki on sopiva.. Mutta luulen kyllä että tuoreen lävistyksen hoitoon ei välttämättä sitä suuvettä tarvita ärsyttämään. Vesi vanhin voitehista.

Vierailija

Minulle lävistäjä suositteli apteekissa myytävää suuvettä, en valitettavasti muista nyt sen nimeä, mutta ilmeisesti se oli tähän tarkoitukseen parempi kuin kaupan suuvedet.
Ja lävistys parani parissa viikossa kun aina aterian jälkeen kurlutteli suuvedellä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat