Ongelmia

Seuraa 
Liittynyt10.7.2011

1. En oo koskaa saanu orgasmia, on ollu nyt kylläkin vaan kaks eri miestä mut seksii tuli toisen kanssa harrastettuu aika usein. Nyt tän toisen kanssa oli vasta eka kerta mut seksi kesti melkee tunni verra, jätkä oli tullu kuulema jo alus mut pysty jotenki jatkaa vaan suoraan. Mut niin voiko olla etten ikinä tuu saamaa orgasmii vai johtuuko se vaan siitä et oon harrastanu seksii vasta 4kk?

2. Jälkimmäisellä jätkällä on iha älyttömän pitkä muna, ainenki verrattuna tuohon ekaa miehee. Ja naaam kun se osu just sinne minne pitiki ;) mut mietin vaa et onko miehillä joilla on pidempi muna nii onko niitä vaikeempi tyydyttää vaa suulla vai onks se vaa iha sama peli pitkien ja lyhyitten kaa? + ois kiva saaha vinkkejä mitä kaikkee kivaa vähä tämmöselle isommalle/pitemmälle voi tehä (:

Kommentit (3)

Vierailija

1. Voi olla ettet osaa suhteen ollessa alkuvaiheilla vielä rentoutua täysin seksin vietäviksi. Muutenkin orgasmi pelkän yhdynnän aikana on joillekkin hyvin vaikeaa. Omaa kättä voi toki käyttää avuksi, jos siltä tuntuu. Klitoriksen kautta orgasmi kun on usein todennäköisempi kuin ns G-pisteen kautta saatu. Asiasta ei kannata stressata turhia, koska se on yksi pahimmista orgasmin tappajista jos koko ajan miettii, miksi ei tule jne.

2. Itse koen ainakin kumppanini tyydyttämisen hieman haastavaksi suulla, sillä kokoa on keskimääräistä huomattavasti enemmän :D Toiseksi mies on ensimmäinen, kelle suuseksiä olen edes antanut. Asiaa helpottaa suuresti, että pystymme keskustelemaan seksistä täysin luontevasti. Mies on paljon kokeneempi, kuin minä, joten hän osaa myös opastaa minua oikeaan toimintaan. Vinkkejä en oikeen osaa antaa, koska itsekkin olen vähän vielä amatööri koko hommassa. Mullakaan kun ei ikää ole vasta kun se 18. Kannattaa tosiaan kysyä ihan kumppaniltasi, onko hänellä antaa vinkkejä. On tärkeää, että seksistä voidaan puhua. Aluksi se voi tuntua oudolta, mutta kyllä se siitä :)

Vierailija

1. Minäkin sain ensimmäisen orgasmin yhdynnässä seurusteltuani ja harrastettuani seksiä reilu 8kk nykyiseni kanssa, vaikka omin käsin onnistun siinä milloin vain. Joten anna mennä! Nauti, mieti miten hyvältä se muuten tuntuu, mieti sitä läheisyyttä! Kyllä se sieltä tulee, jos on tullakseen. "Orgasmin metsästys" on varma keino pitää se kaukana. Ja vielä vinkkinä etten itse edelleenkään saa muuten kuin päällä ollessani, joten kokeileppa sitä!

2. Oma poikaystäväni ainakin pitää siitä, kun teen kädellä samaan aikaan pientä liikettä peniksen juuressa samalla kun suulla, kielellä teen jotain muuta. Näin ainakin saa huomioitua enemmän. Tietenkin kannattaa keskustella seksikumppanisi kanssa, hän kyllä kertoo mistä pitää. Ja jos hänkin on kokematon, niin kokeilemalla yhdessä löydätte mistä pidätte.

Ja kuten BethG:kin sanoi niin avoimella keskustelulla pääsee pitkälle! :)

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Kuulostaa tuo 4kk aika vähäiseltä ajalta orgasmia ajatellen... Pakko nyt kysyä, että ootko ite runkkaamalla saanu orgasmia? Siitä sen yleensä tietää, että jos ite kykenee sen itelleen antamaan, niin kyllä sen silloin pystyy kumppaninkin kanssa saamaan. Ja ei ehkä kannata odottaa saavansa ensimmäisellä kertaa uuden kumppanin kanssa, alitajuisesti tilanne yleensä kuitenkin jännittää jonkin verran. Itekään en oo koskaan saanu pelkässä yhdynnässä, kuitenkin olen seksiä harrastanut saman ihmisen kanssa puolentoista vuoden ajan, että luottamus ja rentoutuminen on ollut helppoa, mutta silti tarvitsen klitan stimuloimista samalla jotta saan. (niiden muutamien yhden-kahden yön juttujen kanssa ei oo onnistunu muutenkaan tuo orkun saaminen)

Kerro miehelle rehellisesti ettet ole koskaan saanut yhdynnässä, ja jos et oo vielä ite kokeillu miten tuut parhaiten ni kokeile ja kerro sekin miehelles. Esim. vibra klitalla samaan aikaan ku mies panee.. (Älä silti anna miehen kuvitella, ettei oo toivoakaan että tulisit, koska muuten voi käydä niin, että mies lakkaa yrittämästä :D)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat