ahdistus, mitä mies meinaa?

Vierailija

Elikkä tilanne on tälläinen, olen itse -93, mies -91. Olemme tunteneet n. 6 kk, olleet enemmän tekemisissä heinäkuusta asti. Hän on tällä hetkellä intissä, mutta olemme jutelleet tosi paljon, lähes joka ilta fbssa, tekstailleet, hän soitellut aina välillä yms. Viikonloppuina olemme nähneet vähintään toisena iltana, tosi extempore yleensä, mutta kuitenkin, ja mies on ollut aina se joka kyselee perään. Oikeastaan muuten emme ole nähneet, muuta kuin hengailleet aina joko hänen tai minun kaverilla ja nukuttu yhdessä. Hän on ollut tosi kunnioittava siinä mielessä, ettei ole koskaan painostanut minua mihinkään tms, tietysti kavereita aina ollut lähellä ettei tilaisuuksiakaan ole niin ollut, mutta ilmaissut kuitenkin että haluaisi harrastaa seksiä kanssani :)
Nyt viime perjantaina kuitenkin lähdin baariin kavereideni kanssa, ja myöhemmin kyselin missä hän menee. Vastasi että on baarissa jätkien + yhden yhteisen tyttökaverimme kanssa, josta on aina puhunut aika negatiiviseen sävyyn. Myöhemmin baarista tultuamme kyseli fbssä vielä että missä olen, ja kun vastasin että kaverilla, niin laittoi vaan että "ok" ei muuta. Ei nähty koko viikonloppuna, mikä oli eka hänen vapaaviikonloppu varmaan 2 kk kun ei nähty.
Nyt tämän kyseisen pe-illan jälkeen en ole kuullut miehestä mitään - normaalisti vähintään su iltana tekstaa tai jotain, mutta nyt ei kuulu. On fbssa yhtäaikaa ollut vaikka kuinka kauan parina iltana, kun heitin jotain niin ei vastannut. En kyllä tiedä johtuuko kännykän toimimattomuudesta vai ei, mutta silti. Tämä tilanne ahdistaa itseäni tosi paljon, sillä olen ihastunut häneen ja en halua että tämä loppuu vähän ennen kuin edes kerkeää kunnolla alkaa. Osaisiko kukaan veikata mitä mies oikein meinaa? Samankaltaisia kokemuksia? Pelkään että yhteinen kaverimme olisi niin kaksinaamainen ja mennyt sanomaan jotain, mutta en tiedä olisiko tämä mahdollista. Vai onko mies vain kyllästynyt täysin yhtäkkiä? Vielä viime viikonloppuna oltiin tosi tiiviisti yhdessä ja oli ihanaa :) Vai onko vain yhden asian perässä, mitä epäilen kun on näin pitkään hengannut kuvioissa? Yksi kaverini, joka on ollut usein kanssamme ihmettelee tätä myös aika paljon, sillä hän tietää miten tiiviisti mies on ottanut yhteyttä. Toinen kaveri taas sanoo, että miehillä on aina tälläisiä hiljaisia vaiheita, että kyllä se varmasti kohta taas viestittelee. Kertokaa mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija

Hmm.. No ekana tulee mielee et toivottavasti mies ei oo ymmärtäny väärin sitä ku menit kaverille yöks, ettei luullu et miespuolisen ystävän luo.. jolloin "ok" on aika normaali vastaus. Kannattaa kattoo ja odottaa mitä tapahtuu, eihän tolle käytökselle oikeen mitään syytäkään keksi.. Toivottavasti selviää :)

Vierailija

Ok, kiitti :) Kerroin kyllä kenellä olen yötä, mutta tosiaan en oikein keksi tälle mitään syytä... Ehkä paras vaan ootella!

Vierailija

Hmm, mulle kävi vähän samalla tavalla miehen kanssa jota tapailen nyt. Ensin oli tosi kiinnostunut yms, sitten ihan yhtäkkiä ei kuulunut enää mitään ja jos itse laittoi viestiä yms. niin tuntuu ettei saanut enää samanlaista vastakaikua kuin ennen, joten yhteydentot väheni. Törmättiin sitten baarissa pari viikkoa sitten, mä menin hänen luokseen yöksi ja puhuttiin asiat selviksi. Ongelmana oli lähinnä että mies ei tiennyt, halusiko seurustella vai ei (ei ole ikinä seurustellut kunnolla kuten en minäkään) + huomautti että miehetkin tykkää jos nainen vaikuttaa kiinnostuneelta (siis ottaa yhteyttä). Noh, ei tässä muu auta kuin antaa hiukan tilaa ja olla itsekin aktiivisempi :) eli jos mitenkään pystyt, niin juttele miehen kanssa, koska sitä ei ikinä tiedä mitä niiden päässä liikkuu :D Eihän se välttämättä mitään kamalaa ole, ehkä hänkin vain haluaa nähdä oletko sä kiinnostunut vai et.

Vierailija

Heippa, ja kiitos taas :)
Itsellä kävi kanssa tämä mielessä, ollaan puhuttu siitä, että hän ei ole kovin "seurustelevaa tyyppiä" eli ilmeisesti vähän sitoutumiskammoinen. Siksi olenkin yrittänyt olla mitenkään painostamatta, enemmänkin odotellut yhteydenottoja, tietysti itsekin välillä laittanut jotain. Ymmärrän kyllä, että voihan olla etten ole antanut tarpeeksi kiinnostunutta kuvaa, sillä varmaan miehetkin toivovat että heidän peräänsä kysellään. On vain lähinnä tuntunut siltä, että aina kun saan itseäni niskasta kiinni ja kyselen missä hän menee, niin hänellä onkin jo muita suunnitelmia.... Ja siksi on tullut oltua vähän epäaktiivisempi :p

Vierailija

No, päivitetääs tilanne tänne :) Selvisi, että miestä oli alkanut ahdistaa, kun välimme kävivät läheisemmiksi, sillä hän oli alkanut oikeasti tykätä minusta ja halusi siksi eroon. Olen nyt iloinen kun tiedän syyn, mutta minua ihmetyttää ja ärsyttää silti se, että miksi hänen piti edes piirittää ja edistää suhdettamme mihinkään suuntaan, jos ei loppujen lopuksi halunnut tai pystynyt mihinkään? On myös hieman loukkaavaa, ettei hän itse voinut kertoa näitä asioita minulle, vaan sain tietää mutkien kautta. Enää emme ole olleet missään tekemisissä, vaikka olisin luullut että olisimme edes kavereita pohjimmiltaan. Ilmeisesti ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat