Auttakaa mua! Mitä mä teen?

Vierailija

Ollaan poikaystäväni kanssa molemmat 15v ja ollaan oltu vuosi yhdessä, johon on mahtunut paljon riitoja yms. Näihin kaikkiin juttuihin hain apua Demi.fistä. Mm. siihen että olisko mun poikaystävä voinut olla kiinnostunut yhdestä toisesta tytöstä, siitä miten minä voisin kertoa hänelle, että hän yhtenä iltana painosti minua seksiin, että hänen käytöksensä mua kohtaan on tuntunut pahalta ja sitä että voisiko hän olla mun kanssa vain seksin takia.

Kun kerroin hänelle miltä musta tuntuu vastaus oli aina "mee vittuu" eli hän suuttui.
Nyt sitten yksi tyttö löysi Demi.fistä kyseiset keskustelut ja pian mun poikaystävälle oli annettu linkki niihin keskusteluihin. Mun poikaystävä suuttui niistä ja jätti mut koska ne keskustelut olivat häntä kohtaan todella iso loukkaus.
Teinkö mä väärin kun mä kirjoitin sinne? Ja miten mä voisin selittää hänelle, että miksi mä tein niin? Mitä teen? Osaatteko auttaa mua? Mä rakastan häntä enkä haluaisi häntä menettää.

Kommentit (2)

Haistappppa
Seuraa 
Liittynyt30.10.2011

Voin antaa sulle vinkin.
Jos näin on, unohda tuo poika. Ei se oo oikee sulle, saat varmasti parempaa! Huomaat vuoden - tai parin päästä, että se kannatti. Koska kukaan, joka painostaa seksiin ei ole sen arvoinen. Musta tuntuu, että varmasti oli sen takia, eikä tämä kyseinen henkilö ehkä osaa rakastaa. Olette vasta niin nuoriakin, että sulla on vielä paljon edessä!
Ite oon nyt 17-vuotias ja kerran tykkäsin yhestä pojasta ihan hirveesti, olin silloin 14-15v, tais olla ensimmäinen oikea ihastus, kenen kanssa suutelin kunnolla ekan kerran. Lopulta rakastuin ihan kunnolla, vaikka emme olleet vielä kauan yhdessä. Kuitenkin.. Huomasin hänen haluneensa hirveesti seksiä, ja vaikka olimme yhdessä hän flirttaili muille tytöille ja niin edelleen. Ja kun erosimme (emme olleet harrastaneet seksiä), olin hirveen rakastunut häneen. Mutta aika paransa, koska tänä päivänä en ikinä voisi kuvitella olevana sellaiseen poikaan rakastunut! Ei mun tyyppinen nyt. Haluun just sellanen pojan joka oikeesti välittää ja rakastaa ja niin edelleen. <3
Kyllä pojan pitäis ymmärtää toi, koska jos et nimiä ja niin edelleen sielä palstalla kertonut niin mitä väliä? Tarvitsit apua.. Miksei netin palstalle nyt vois vähän kirjotella, turhaa suuttua tuosta. Kyl ymmärrän, et tosta vois tulla sanomista että '' miks teit niin ? '' mut se, että sut jätti.. Vaikka en teitä tunnekkaan, mutta voin sanoa että ehkei hän ole oikea tyyppi sulle. :)
Tsemppiä!! Yritä puhua vaan suoraan tuntees ulos. Jos ei ymmärrä, niin unohda koko jätkä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat