varattu, ihastunut ja ihastuskin varattu (??)

Vierailija

Voi apua että tällaiseenkin tilanteeseen on jouduttu! Rakastan poikaystävääni, jonka kanssa asun yhdessä ja olen seurustellut monta vuotta.. Mutta tajusin pari viikkoa sitten bileissä olevani tajuttoman ihastunut poikaystäväni kaveriin, joka on myös seurustellut monta vuotta (ja nainen vihjaili jo odottavansa kosintaa!). Olemme joissain bileissä jutelleet kyseisen miehen kanssa pitkään kahdestaan ja luulen että hänkin on salaa kiinnostunut minusta. Silloin en vielä ollut ihastunut häneen, olin nimittäin hyvin yllättynyt joistain katseista (ihastuneen miehen katse, kuten kokemus on osoittanut). No en tietenkään aio tehdä yhtään mitään tuon miehen suhteen, koska olen ehdottoman uskollinen enkä halua pilata suhdettani muiden suhteesta puhumattakaan.. Tämä tunne on vain piinaava. Onko kellään samanlaista kokemusta? Aina elokuvissa tms. "toinen nainen" on mielestäni iljettävä ja käsittämätön mutta taidan tietää nyt miltä ihastuminen omasta rakkaudesta huolimatta tuntuu. Haluaisin vain sen miehen pois pääni sisältä. Tämä musertaa vähän uskoani todelliseen rakkauteen..

Kommentit (1)

Vierailija

No kyllä niitä ihastumisia tulee vaikka kuinka hyvä suhde olisi. Poikaystäväni kanssa olen seurustellut yli kaksi vuotta ja meidät on kuin luodut toisillemme. Tuossa taannoin ihastuin erääseen (myös varattu) mieheen ihan heti ensisilmäyksellä. Ja vielä työpaikallani. Siinä oli kyllä tyttö sekasin kun seinäkello ja haittasi työtä todella paljon. Minulla on pieni aavistus, että hänkin oli kiinnostunut minusta. Mm. pyysi kaljalle (työpaikkani on kyllä aika tiivis yhteisö asumisineen yms.) ja ne katseet ja hänen kommentti fb, josta olin ikionnellinen. Pääsin tästä yli muutamassa kuukaudessa..

Sinulla onkin paljon vaikeampi tilanne jos tämä on sinun poikaystäväsi kaveri, annat vain olla, itse olen syyllistynyt pettämiseen ja kadun sitä lopun elämäni, eikä ollut todellakaan sen arvoista. Keskity rakkaasesi ja katsele tilannetta uudelleen jos olette molemmat sinkkuja. Itselläni kävi mielessä, josko hänelle vihjaisi joko "nimellisenä" tai nimettömänä ettei kosisi tyttöystäväänsä. Olenpas hirveä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat