Varatut miehet baarissa

Vierailija

Mietin tässä että tuleeko teitä iskeen usein varatut miehet? Oon ollut sinkkuna nyt kohta vuoden ja pääosin mua todellakin iskee varatut. En edes haluais suhdetta, mutta ärsyttää tosi paljon.. Sit kun sen usein saa vasta myöhemmin jotain kautta selville, jotkun tietty kertoo et seurustelee mut ehottelee silti..! Tosi mukava niitten tyttöystävillekkin.. Kasvaa mukavasti luottamus miehiin.. Onko muilla sinkuilla samanlaisia ongelmia? Vai vaikutanko vaan joltain salarakkaalta :(

Kommentit (4)

Vierailija

Oon samaa mieltä, koska minunki kokemusten mukaan suurin osa iskemään tulevistä miehistä on varattuja.

Pakko kyllä myös sen verran sanoa, että nykynen poikaystäväni oli semmonen varattu mies, joka tuli baarissa minua iskemään :) Tietenki ku ihastuttiin ja ehkä jo vähän rakastuttiin ennen ku alettiin seurustella, mutta mietin silti tosi pitkään että voinko luottaa siihen koska meijän juttuki kuitenki alko tuolla tavalla ja se petti tyttöystäväänsä minun kans useaan kertaan. Kyllä tunteet meni lopulta edelle ja ei ole ainakaan maailmalta kuulunu huhuja villeistä miestenilloista eli ihan kiltisti on herran tainnu olla. Eihän se auta muuta ku kattoa kotona telkkaria ja LUOTTAA :)

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Jep... ittee on tullu kk sisällä iskemään yhdet puolitutut jätkät, kaksoset. Ilmeisesti velipojat toisistaan tietämättä, ja minua enää nykyään tunnistamatta, koitti minua. Paha vaan että molemmat seurustelee. Annoin ihan tahallani ensin ymmärtää, ja sitten pamautin että "mitäs anni tykkää tosta sun touhusta?"... (nimi nyt keksitty tohon.) Pojat meni aika hiljaseks kumpikin... Ite en ymmärrä ollenkaan tommosta käytöstä miehiltä, vaikka aikomus ei olis pettää, niin silti törkeetä ees ehdotella tai testata että lähtiskö toinen mukaan...

Vierailija

Tuli mullekki aika oksettava olo tossa kerran sinkkuaikoihini, kun olin kahdestaan tyttökaverini kanssa baarissa, tuli sellanen iso jätkäporukka siihen meille lirkuttelemaan mitä limasempia iskurepliikkejään toinen toisensa perään. Kertoivat että ovat joka ikinen heistä kihloissa ja esittelivät sormuksiaan ja olivat juhlimassa yhden heistä polttareita. Ihmettelin vaan mielessäni niiden miesten touhuja ja kiitin luojaani siitä etten sattunut olemaan kenenkään kihlattu :D Teimme kaverini kanssa sitten lähtöä siitä ja sittenhän se tuli sieltä, lause joka kruunasi kaiken sen iltasen sikailun: "Meillä on hotellihuone tossa vieressä varattuna täksi yöksi, haluisitteko lähteä meidän mukaan".

Arvatkaa vaan sanoinko ehkä vähän vähemmän kauniisti että taidetaan jättää väliin.

Ok-set-ta-vaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat