Tahtoisin e-pillerit mutta lihoaminen pelottaa...

Vierailija

Eli siis tahtoisin hankkia e-pillerit nyt kun parisuhteessakin mutta pelkään että lihoan kun 2 vanhempaa siskoakin lihosi pillereiden alottamisen jälkeen... Ja olen ulkonäkö/hoikka pakkomielteinen joten lihoaminen olisi kauhea asia ! Jotain kokemuksia eri pillerimerkeistä ? Tai vaihtoehtoa e-pillereille kun kondomin kanssa ei aina jaksaisi leikkiä...

Kommentit (10)

tindee
Seuraa 
Liittynyt18.8.2011

Itse just kirjottelin noista Yaz merkkisistä e-pillereistä, ja terveydenhoitaja sanoi että nämä pillerit sisältävät ainetta joka kerää nestettä pois, ja mitä olen netistä lueskellut niin näin on myös käynyt, eli näistä ei pitäisi turvota/lihota mutta onhan sekin toki mahdollista, sekin on niin yksilöllistä.. Ei se auta kun vain kokeilla mikä merkki sopii omalle kropalle parhaiten :) Ja voihan pillerit heti vaihtaa jos huomaa sellaisia sivuoireita jotka haittaavat!

Vierailija

Voiks e-pillerit lihottaa? Oon kyl kuullu et e-pillerit kerää helposti nestettä ja näin kävi itelleki. Mut en koe sitä lihomiseks, koska sen huomasin vain minä ja kaikki vaatteet ja esim sormukset mahtu päälle ihan niinku ennenki. Lisäks oon syöny yli vuoden eikä ees sitä nesteen kertymistä taas oo ollu enää pitkäään aikaa.

Toisaalta jotkut pillerit joillakin kuulemma lisää esim makean himoa. Mut tää on käsittääkseni ohimenevää tämäkin ja riippuu myös paljon omasta itsehillinnästä et paljon sen antaa vaikuttaa.

Ja toisekseen sanotaanhan sitä monesta muustakin asiasta esim lukiosta ja parisuhteesta et ne lihottaa mut eipä vaa oo mun vaakanumeroihin vaikuttanu.

Vierailija

Itse syön YAZ-pillereitä juuri jo 6-7 laattaa mennyt kohta ja enkä ole oikeastaan yhtään lihonnut. Ihan saman painoinen olen kuin silloin, ennen kun aloin syödä niitä.

Vierailija

Hei!

Itse olen syönyt Yasmin-pillereitä monta vuotta, eikä ole ollut huonoja vaikutuksia! Olen 19-vuotta 175 cm ja painan 65 kiloa, joten eivät ole ainakaan minua lihottaneet :D mutta suosittelen lämpimästi! olen tykännyt, kuhan vaan aina muistaisi syödä päivän pillerin. (Eikä tarvitse sählätä niitten kortsujen kanssa ;P )

Vierailija

Ei oo ainakaan ykskään mun tuttu (enkä mä itse) lihonu e-pillereiden takia. Aika harvinaista kai, ja voihan sitä pyytää sellasta merkkiä minkä ei ainakaan yleisesti oo todettu lihottavan.

Vierailija

Itse olen syönyt nyt 4 vuotta e-pillereitä. Aloitin Yasmineilla, jotka sitten vaihtoivat nimeään (?) Yaziksi. Enkä oo kyllä levinny mihinkään suuntaan :D Eikä vaaka näytä yhtään sen enempää kuin aikaisemminkaan. Onhan sitten niitä ehkäisylaastareita ja -kapseleita, jos ei halua e-pillereitä. Itse en vaan uskaltaisi luottaa laastareihin, vaikka kyllä ne varmaan ehkäisee, mutta itseäni vaan vieroksuttaa, että _laastari_ voisi ehkäistä :D

Vierailija

Itselle tuli loppukesän/alkusyksyn aikana pari kiloa lisää, siis sen verran että itse huomasi mutta muut ei niinkään, kun kokeilin Cilest-nimisiä pillereitä sen pari kuukautta... Niistä ei ollut mitään hyötyä välivuotoihin joihin niiden piti auttaa. Avun sijaan olin normaalia väsyneempi jatkuvasti plus paino nousi tuon vähän ja olin kuulemma huonommalla tuulellakin. Nyt syötyäni taas tovin Yasmin-pillereitä (Alice: ei niiden nimi ole mihinkään muuttunut!) on paino ennallaan :) Eli kun sopivan merkin löytää niin ei pitäisi olla mitään paino-ongelmia, uskaltaa vain pyytää uuttaa reseptiä lääkäriltä, jos olo muuttuu

Vierailija

Itse oon syönyt nyt reilun vuoden Yaz-merkkisiä pillereitä ja muutama kuukausi sitten vaihdoin Merciloneihin eikä oo kummastakaan tullut painoon mitään suurempia muutoksia. Mut kai se on kuitenkin aika yksilöllistä että kenelle tulee mitäkin oireita ja kenelle ei lainkaan.
Eipä mulla kyllä mitään muutakaan valittamista noista oo tullut ja tosiaan ei tarvii niitten kumien kanssa säheltää :)

Vierailija
Alice

Itse olen syönyt nyt 4 vuotta e-pillereitä. Aloitin Yasmineilla, jotka sitten vaihtoivat nimeään (?) Yaziksi. Enkä oo kyllä levinny mihinkään suuntaan :D Eikä vaaka näytä yhtään sen enempää kuin aikaisemminkaan. Onhan sitten niitä ehkäisylaastareita ja -kapseleita, jos ei halua e-pillereitä. Itse en vaan uskaltaisi luottaa laastareihin, vaikka kyllä ne varmaan ehkäisee, mutta itseäni vaan vieroksuttaa, että _laastari_ voisi ehkäistä :D

Yaz & Yasmin ovat kaksi eri e-pilleriä. Eli ihan samana on pysynyt, vaikka itse sain vain Yaz nimistä ja olen pitänyt siinä sen. :) Koska ei ole ollut pahemmin mitään ongelmii/ tullut mitää lisä painoa minulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat