Uskottomuus ja parisuhteen pelisäännöt

Seuraa 
Liittynyt21.11.2011

Ajattelin nyt ottaa yhen asian tyttöjen (ja miksei myös poikien) kesken puheeksi. Olen nyt seurustellut 1,5 vuotta vakavasti. Kaikki on ollut ihanaa ja olen tuntenut- ja tunnen että elän poikaystäväni kanssa parasta aikaa. Meillä on aina yhdessä ihanaa, emme riitele kovin usein ja olemme täysin erottamattomat. Kuitenkin nyt vähitellen minua on alkanut vaivaamaan kun huomaan, että mieheni katselee muita. Tiedän, että nyt tulee kommenttia siitä, että tottakai hän saa katsella ja että olen sairaalloisen mustasukkainen tai hemmetin tyhmä nainen, mutta haluan tietää onko täällä naisia, jotka ovat kokeneet/etsivät ratkaisuja samanlaiseen ongelmaan.. Tiedän tottakai, että kaikki miehet katselevat, mutta tunnen voivani TODELLA pahoin, kun nään että hän vilkuilee. Joskus olen suuttunut asiasta ja kysynyt miksi hän vilkuilee, mutta hän ei edes myönnä katselevansa ja sattuu vielä enemmän, kun hän valehtelee.. Mikä neuvoksi naiset?

Kommentit (3)

Vierailija

Jestas. Ei sun tarvitse kestää tuollaista!

Jos ei riitä, että kerrot kuinka miehen käytös loukkaa, niin kokeilepa alkaa oikein näkyvästi vilkuilemaan ja kommentoimaan miesten ulkonäköä.

Vierailija

Meillä ainakin oli sama ongelma aluksi ja se satutti minua TOSI paljon. Sitten tehtiin asiat selviksi tuossa asiassa: Katsoa saa, ei koskea - pätee MOLEMPIIN. Eikä sitä vilkuilua tai pikkuflirttiä pidä vakavasti ottaa tai ainakaan salailla. Nykyisin heitetään läppää ko. asiasta esim. kaupungilla jos vastaan kävelee kaunis nainen, niin voin kysyä mieheltäni, mitä mieltä hän oli kun kerran kuitenkin katsoi :D Ei minusta muiden vilkuilussa tms. ole mitään pahaa niin pitkään, kun asiasta voidaan puhua ja se ei katselua pidemmälle mene :)

Vierailija

Huumoria kehiin ! Kyllä kauniin/ komean ihmisen huomaa tuolla ulkosalla. Poikaystäväsi on kuitenkin sinun kanssasi, niin ei mitään paniikkia.(:

Pakko kyllä myöntää, että olen välillä hieman mustis ja alan mököttää, jos poikaystäväni kehuu joitain naisia hyvännäkösiksi. Tässä eräskin päivä hän hehkutti, kuina oli Helsingissä nähnyt todella hyvännäköisen naisen. Miten ottaisitte tälläisen vastaan?

Toisaalta hän kehuu myös minua lähes päivittäin ja pitää kauniina.. Joten saatan vain ylireagoida. Yritän päästä turhista mustasukkasuuksista eroon.

-chikika-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat