kertokaa hyvii kirjoi :)

Vierailija

kuten otsikosta ehkä jo tulikin selväksi niin kertokaapas kaikki jtn hyvii kirjoi ku mä en taas oikeen löydä mtn kivoi mitä haluisin lukee.

miel. jtn romanttisii rakkausstoorei tai sit jtn muuta hömppää ;)

voitte myös kertoo jtn muit hyvii kirjoi sillä mä tykkään kaikenlaisist muistki kirjoist, mut nyt vaan tekis mieli kunnon love storyy ?

kiitti kaikille jo etukäteen :) ?

(en kyl tiiä kuuluuks tää ihan tänne osastoon mut...)

Kommentit (9)

Vierailija

Kirja: Punainen mekko
Kirjailija: Elina Tiilikka

- Lyhyesti sanottuna, kertoo nuoresta naisesta, joka päätyy prostitoiduksi, sit siinä kuvaillaan sitä minkälaiseks sen naisen arki menee ja kuinka se työ vaikuttaa sen naisen elämään, mieleen jne. Seksikohtaukset kerrotaan ihan sillee suht yksityiskohtaisesti. Perustuu kuulemma ihan jonkun omakohtaisiin kokemuksiin.
Kirjan takakannesta: "Ainutlaatuinen kuvaus prostitoidun työstä ahtaassa suomalaisessa kaupungissa."

Kirja: Aikuisten naisten ihanuudesta - András Vajdan eroottiset muistelmat
Kirjailija: Stephen Vizinczey

- Tätä kirjaa taas kuvailisin sillai että sisältää paljon romanttisia ja hauskojakin kohtauksia, mut siinä on myös paljon kaikkee turhaa/epäkiinnostavaa, jotain asioita jäädään kertomaan/kuvailemaan liian pitkäksi aikaa, jonka takia oon ite lukenu kirjan vähän hypähdellen, koska en jaksa lukea tylsiä osuuksia.

Mut enpä ny tiiä, onko noista kumpikaa mitää ihanan lällyä love storee.. Mitä hait :D Mut noi ny on tos, ku sai kerta muitaki kirjoja kertoa.

Vierailija

Hmm, sanon nyt niitä mistä ite oon tykänny :) Voi olla että oot lukenu tai et, tai että genre ei innosta yhtään! Mutta tässä tulee!

Cecelia Ahern - Ps. Rakastan sinua : Leffan kaikki on nähnyt mutta kirja vasta hyvä onkin! :)
Jennifer Lauck - Siipirikko : Omaelämänkerrallinen teos. Tytön äiti on hyvin sairas ja kirjassa kuvataan pitkälti tämän tytön tuntemuksia ja ajatuksia tästä kaikesta. Ei kuitenkaan liian filosofinen vaan lähinnä realistinen. Eikä tytön vaikeudet suinkaan jää tähän...Tätä kirjaa lukiessa uppoutui kyllä täydellisesti toiseen maailmaan
Sophie Kinsella - Muistatko minut? : Tässä on enemmän sitten sitä romantiikkaa :)Tämä teos nauratti ja lämmitti mieltä
Torey Hayden - Nukkelapsi & Häkkipoika : Nämä molemmat oli todella koukuttavaa luettavaa. Ei romantiikkaa, mutta suosittelen kyllä lämpimästi! Vähän psykologiaa, mutta kerronta oli ainakin itselle miellyttävää :) Toreyn teokset pääosin kertovat ongelmalapsista. Nukkelapsi tytöstä joka ei puhu tai reagoi melkein mihinkään, mutta saa välillä silmittömiä raivon puuskia. Kirjan aikana selviää sitten karu totuus miksi näin on. Häkkipojassa poika tekee suojan pöydän alle tuoleista. Pelkää lähes kaikkea : vettä ja lyijykyniä!

Klassikoista tietty sit Emily Bronten Humiseva harju on just sellainen kunnon rakkaustarina :--D Sit jotain ihan ok kirjoja mitä ite lähiaikoina oon lukenu niin Kirjeitä San Fransiscosta (Melissa Hill), sit sinkkuelämää sarjaa pohjustava Carrien teinivuodet (Candace Bushnell) Sit jos et ole kirjana lukenut hevoskuiskaajaa niin suosittelen :) Kirjana jälleen parempi.

Siinä nyt on ainaki jotaki. Paljo jäi varmaan kertomatta. Jospa kaikki ei oo sellasia jotka oot lukenu itekki miljoona kertaa :D!

Vierailija

Jodi Picoult -Sisareni puolesta: Mukaansatempaava kertomus 13 vuotiaan Annan elämästä, jolle sairaalasta tulee yhä tutumpi paikka isosiskonsa sairauden vuoksi. Kyseessä on mielenkiintoinen kertomus vihan ja rakkaudeen väliltä.

Tämä on kyllä ehdottomasti paras kirja, jonka olen lukenut. Suosittelen.

Vierailija

Marian Keyesin kirjat on mun lempparihömppää! Ne sijoittuvat yleensä Dubliniin, Irlantiin, tai henkilöihin jotka ovat lähtöisin sieltä.

Oma ehdoton lempparini on Sushia vasta-alkajille, joka kertoo kovapintaisesta aikakauslehden toimittajasta Lisasta, joka "joutuu" Dubliniin perustamaan uutta naisten lehteä. Toimituksessa häärii myös Ashling, joka on vetänyt aikaisempaa naisten lehteä miltei omin voimin. Kuvioissa on toki mukana myös miehiä ja hauskoja sekä romanttisia tilanteita!

Kaikki Keyesin kirjat ovat samankaltaista romanttista hömppää <3

Vierailija

Cecelia Ahernin kirjat ovat tosi hyviä, ja itse tykkään myös Candace Bushnellin uusista sinkkuelämää-kijoista (carrien nuoruusvuodet ja ensimmäinen kesä new yorkissa). Myös Stephen Kingillä on mielenkiintoisia kirjoja, vaikken montaa olekaan lukenut.

Vierailija

Carrien Nuoruusvuodet ja kirjoittajana Candace Bushnell! Jos tykkäät Sex and the citystä, tää on tosi hyvä! Vei ihan mukanaan :) Ja jatko-osa löytyy myös!!

Vierailija

Luin juuri muutama päivä sitten Diane Chamberlainin kirjoittaman romaanin Saran totuus. Oli kyllä yksi suosikeistani. Tämä kirja on itsenäinen jatko-osa Liekkien varjo -romaanille. Itse en ole tuota Liekkien varjo -romaania vielä ehtinyt lukea, mutta pakko joskus lukaista, kun pidin tästä Saran totuus -romaanistakin niin paljon!

Saran totuus -romaani kertoo ihmisistä, joilla on vaikea elämä elettävänään. Kirja muodostuu vihasta ja rakkaudesta, vaikeista ihmissuhteista.

Lukuiloa!

Vierailija

Kannattaa lukea Nora Robertsin mitä vaa kirjoja jos romantiikkaa kaipaat :) ne on mun lemppareita. muita hyvii kirjoja jotka on sit vähä erilaisii ku pelkkää romantiikkaa ni Nälkäpeli (trilogia) suzanne collinsilta ja Vieras stephenie mayerilta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat