Pissahätä seksin aikana--> orgasmivaikeus?!

Vierailija

Mahtaakohan olla vakavakin oire jostain, kun jo muutaman kerran seksiä harrastaessa (yhdynnässä) minulle on tullut kauhea tarve juosta vessaan kun kiihotun. Vaikeuttaa orgasmin saamista, kun en enää uskalla "päästää itseäni irti". Tuntuu, että jos saan orgasmin, menetän samalla virtsanpidätyskykyni. Ennen vastaavaa vaivaa ei ole ikinä ollut. Klamydia, virtsatietulehdus ja hiiva todettiin negatiivisiksi, voisiko olla jotain muuta 'tautia' vai onko vika jossain ihan muussa?

Kommentit (4)

Vierailija

Minullakin on vähän samanlainen ongelma.. Yhdynnässä, varsinkin kun olen päällä tuntuu että kohta lasken alleni. Ja en kyllä ole aivan 100 varma ettenkö olisi kerran jopa lirauttanut pissaa vaikka sillon ei edes mikään hätä ollut.. :D Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mikä avuksi?

Vierailija

Kokeilepa joku kerta päästää irti. Jos ei mitään terveydellisiä ongelmia sulla kuitenkaan niin mahdollisuus on että se on merkki ejakuloinnista.

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009
BethG

http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio Tiedän sen tunteen kun tuntuu että kusi tulee just nyt ja "lopetetaan!!!" Mutta mies käskee rentoutumaan ja antaa mennä. Hyvä niin koska tunne on mahtava, sitten kun siitä oppii nauttimaan. Aluksi tuntuu varmasti vaikealta, koska on se kusihädän kaltainen tunne.

En oo ikinä ajatellut, että kyseessä vois olla joku tommonen. Oon kerran joutunut pyytämään miestä lopettamaan kesken seksin, koska tunsin kamalaa pissahätää ja kun menin vessaan niin mitään ei tullut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat