Mistä olette löytäneet miehenne?

Vierailija

Olisi kiva kuulla kokemuksia mistä niitä miehiä on löytynyt

Kommentit (6)

Vierailija

No minulta se löytyi netistä; irc-galleriasta.

Hän kyyläili kuviani päivästä toiseen sen jälkeen kun olin kerran satunnaisia selaillessa käynyt kerran hänen rofiilissaan, ni siitä sitte alakoi kun hän joka päivä kävi kerran tai kahdesti kuvissani, ja sit kerran ärähin sille yksityisellä johki sen kuvaan että, onko sillä jottai asiaa vai muutenko vain kyyläilee? Ja sit se vastas jottai et näytän tutulta jotenkin, et hän luuli nähneeni mut ehkä jossai, ja sit kommentoi jotain mun puhe/kirjotustyylistä jotain et se on söpö. Niin siitä se sit lähti, kommentointii toisillemme jonki aikaa, sit puhuttii mesessä, ja kohta puhelimessa ja sit yks kerta tavattiin vaan ja sit alettii seurustella.

Tällä hetkellä avoliitossa ja kihloissa ollaan, ensvuoden alkupuolella tulee 2 vuotta täyteen! :)

Vierailija

Netissä :D suomi24 chatissa jos tarkkoja ollaan. Yhden keskustelun jälkee n olin koukussa enkä saanut miestä päästäni. Tutustuttiin toisiimme noin 2-3kk ajan ja sitten tavattiin. Ai että kun hermostutti mutta heti kun sen näki niin ties että tuossa se on :D Ja nyt ollaan oltu vajaat 10 kuukautta yhdessä ja tammikuussa mahdollisesti muutetaan yhteen.

Vierailija

Löysin poikaystäväni yhteisen harrastuksen parista. Olimme tunteneet jo pitkään ennen kuin juttu syveni. Olimme olleet kavereita, mutta melko etäisesti, paremmin tutustuessamme tajusimme tässä olevan jotain.

Nyt olemme seurustelleet jo yli vuoden :)

Vierailija

Mieheni on parhaan ystäväni exän veli. Tavattii, juteltii, tutustuttii, ihastuttii, rakastuttii, seurusteltii, muutettii yhtee. Peruskaava :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat