Vinkkejä miehen yllättämiseen?

Vierailija

Olen suunnitellut jotain strippishowta miehelleni, alusvaatteet olen jo hankkinut eli reisisukat, sukkanauhavyö, seksikkäät rintsikat ja stringit...
Mutta en tiedä miten toteuttaisin tämän muuten.

Olen miettinyt että millaiset vaatteet pitäisi muuten olla siinä päällä, täytyisi kuitenkin olla suht. helpot ottaa pois mutta kuitenkin kivan näköiset.
Ja mitä musiikkia taustalle?

Kaikki vinkit tervetulleita!
Ja tietysti muitakin ideoita yllättämiseen, eikä vain tähän strippaukseen liittyen. :)

Kommentit (1)

Vierailija

Kannattaa laittaa hame joka on helppo avata ja liuttaa pois päältä, ja esim napitettava paita on hyvä kun siinä voi kiusata miestä avaamalla nappeja HITAASTI. muutenkin kannattaa vähän hidastella ja kiusotella, se saa miehet sekasin ;) jos ei oo sopivaa napitettavaa paitaa nii voi sen topinki riisua ihan normaaliin tapaan, vaikka ensin vähän vie kättä topin sisäpuolelle ja jälleen kerran kiusaten hitaasti riisuu sitä. korkkarit on yleensä seksikkäitä, mutta jos et aio niitä sänkyyn viedä tai vaikka leikkisästi vaadi miestäsi niitä ottamaan jalastas pois, kannattaa ne jättää pois kokonaan koska niitä on vähän vaikee riisua.

Ja siis varmasti perus strippaus tulee monelle aika luonnostaan, eli lanteiden keikuttelu, rintojen hierominen ja vaikka peffan läpsiminen.. kannattaa vaan valita sellanen musiikki josta tulee ittelleen seksikäs olo ja tekee mieli tanssia siihen :) Ja ei liian kova temponen ettet hengästy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat