Hjelppiä työkaverin suhteen...

Vierailija

Olen siis työskennellyt n. puoli vuotta tässä nykyisessä työpaikassani ja viimeiset 3kk samaan aikaan kanssani töissä on ollut mies, joka on hieman kiinnittänyt huomioni. Nyt siis kaipaisinkin apua, että onko mies kiinnostunut vai ei…

Pientä flirttiä ym.. hassuttelua on ollut koko ajan ilmassa, mies heittää lähes koko ajan minulle todella huonoa puujalkaläppää ja joskus läppä on myös hieman kaksimielistä. Äänensävy on lähes aina sellainen kiusoitteleva ja flirtti ja joskus kun saavun töihin, hän kääntyy katsomaan, että kuka tulee ja jää sitten tuijottamaan minua vaan ja tervehtii vasta kun tervehdin häntä. Ollaan siis eripuolilla rakennusta töissä, joten ei nähdä kuin vain ohimennen ja päivän aikana ollaan puhelinyhteydessä työasioiden takia jonkin verran. Olen kuitenkin saanut kollegaltani käsityksen, että mies ei pahemmin ns. naurata muita töissä samalla tavalla.

Ennen hän oli tuollainen aina, mutta nykyään on tuollainen vain kun ollaan kahden, mutta jos kuuloetäisyydellä on muitakin niin nykyään vetää jotain ”viileä jätkä” juttua ja kaikissa mulle sanotuissa asioissa on ns. ivallinen sävy. Tämä "roolimuutos" on siis ihan uusi juttu.

Hommat on jatkunut näin jo koko 3kk, joten mulla on sellainen tunne, että mies ei ainakaan pahemmin ole kiinnostunut kun asiat ei mee sen kummemmin eteenpäin… Enkä usko miehen olevan ujokaan, kun kerta uskaltaa kaksimielistä läppääkin heittää. Toisaalta joskus katseet ym… on hyvinkin lämpimiä ja flirttaavia. Suoraan en halua kysellä, koska työpaikka on kuitenkin aika arka ympäristö ja muutenkin en yhtään tiedä että onko mies jollain tavalla kiinnostunut vai olenko vain ”työpäivien piriste”.

Mies on n. 25-vuotias ja jotenkin olen saanut sellaisen vaikutelman, että on sitä miestyyppiä, joka tykkää hengailla paljon kavereiden kanssa ja on vielä ns. nuoruus kunnolla päällä. Mikä nyt on ihan normia tietysti, mutta vaikuttaa siltä ettei toi vaihe oo ihan lähivuosina loppumassa.. Ja itse olen siis 20-vuotias.

Toivottavasti ei tullut nyt liian sekavaa tekstiä..

Kommentit (3)

Vierailija

Kun juttua on jatkunut jo tuo 3kk, eli tosi pitkään, niin luulisi että mies olisi jonkinnäköisen aloitteen tehnyt jos on kiinnostunut.

Työympäristö tosiaan on aika arka paikka ruveta treffikutsuja jakelemaan, me suomalaiset kun kuitenkin olemme pohjimmiltaan aika jäykkiksiä ja tilanteesta voi tulla tosi kiusallinen jos toinen ei olekaan samalla aaltopituudella.

Itse pyrkisin pitämään ks. miehen "työpäivien piristeenä", koska eihän pieni flirtti ja ihastus ikinä pahasta ole kunhan et elättele suuria toiveita miehen suhteen. Voihan olla että saatte joskus mahdollisuuden jutella paremmin (osallistu työpaikan tapahtumiin mihin mieskin osallistuu, pikkujoulut?) ja mies tekeekin aloitteen!

Vierailija

Niin, tosin ei nähdä kauhean usein ja just tosi ohimennen ja yleensä kauhean kiireen keskellä et ei ees tunne toista kyl hyvin :/ Mutjoo pitää odotella jos tulis jotkut bailut... ja kyl se on vähän huono idea et mä pyytäisin, mä en pyydä ellen oo ihan varma et hän on kiinnostunut. Toisaalta luulen hieman et hänellä ei välttämättä oo aavistustakaan et mä olen kiinnostunut kun en ehkä näytä sitä tarpeeks selvästi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat