RUK Kurssijuhla 2012 - Avecit

Vierailija

Heippa hei kaikille :) Ajattelin tänne perustaa aveceille tälläisen yhteisen keskustelupaikan. Olisi ihan kiva tietää mistä jengiä tulee ja keitä tapaa noissa busseissa, mitä ihmiset on suunnitellu hius-puku-kenkä osastoa silmälläpitäen + voidaan jakaa vinkkejä/infoa puolin ja toisin.

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Mua itseasiassa pyydettiin aveciksi noihin kemuihin, mut en taida uskaltaa lähteä kun en tiedä yhtään mitä laittaisin päälle jne jne. Hankalaa :D

Vierailija

Yleensähän porukalla on siellä wanhojen- puku tai jokin muu pitkä iltapuku. :) Jos sitä ei enää ole omana niin ainahan voi vuokrata mm morsiusliikkeistä ja muista juhlapukuliikkeistä itselleen yhden/lainata joltakin tutulta? :)

Vierailija

Mie ainakin näillä näkymin oon lähdössä sinne kemuihin, saa vaan nähä miten paljon sillon lähdön hetkellä jännittää, et pystyykö nousemaan koko bussiin :D mie varasin jo tänään ajan pukuvuokraamoon, en tiiä oonko ihan liian ajoissa :D

Vierailija

Juuu, itse lähden täältä Kuopion suunnalta. laitan siskon wanhojentanssipuvun päälle, ajattelin etten omassa wanhojen puvussa halua kahta kertaa eri kemuissa olla :) + Siskon mekossa on korsetti ja omassa ei niin sitä voi sitten myös tarpeen mukaan säätää. :) Itse lähden kyllä aivan innolla sinne :) Kengätkin olis, laitan jotkut perusavokkaat vaan joissa on umpinainen kärki, niin jalat jaksaa + ei haittaa vaikka ei natsais ihan täysin mekon kanssa kun ei ne sieltä alta mihinkään näy :) Laukkukin taitaa jo olla, tukka on vaan nyt pieni kysymysmerkki :) Kiharaa ainakin, jos en saa sitä kiinni kivasti niin jätän ehkä auki :) Riippuen siitä mitä etikettisäännöt tästä sanoo... vai sanooko mitään?

Vierailija

Heippa hei ! Mä oon tulossa Kouvolasta oman uo:ni aveciksi ja tässä oon ehtiny panikoitua asiasta jo moneen otteeseen... Oma uo kun ehti mua asialla pelotella jo kesällä :D Itse laitan wanhojen mekkoni mutta kengät uupuu vielä... Ja on vielä ongelmia päättää miten hiuksia väkertäis, siinä varmaan onkin mun suurin ongelma :D Jonkun verran oon saanu neuvoja kavereilta jotka on siellä käyny mutta silti jännittää. Onkos ketään muita tulossa kouvolasta päin? :)

Vierailija

Hei tytöt!:)
Olen tulossa myös kurssijuhlaan, tosin jo toistamiseen,olin kurssin 238 juhlassa kesällä ja nyt kun mies pyörii kouluttajakokelaana niin kutsuvieraskutsuhan sieltä napsahti:)ohkohan täällä muita kutsuvierasaveceja? oppilaskunnasta tms:) ystävän wanhojenpuvun laitan ylleni,viimeksi kun oli oma:) kyselkää toki jos on käytännönjuttuja avecina olemisesta,eihän nuo miehet nyt siihen paljon osaa sanoa!;)

Vierailija

Hei tytöt!:)
Olen tulossa myös kurssijuhlaan, tosin jo toistamiseen,olin kurssin 238 juhlassa kesällä ja nyt kun mies pyörii kouluttajakokelaana niin kutsuvieraskutsuhan sieltä napsahti:)ohkohan täällä muita kutsuvierasaveceja? oppilaskunnasta tms:) ystävän wanhojenpuvun laitan ylleni,viimeksi kun oli oma:) kyselkää toki jos on käytännönjuttuja avecina olemisesta,eihän nuo miehet nyt siihen paljon osaa sanoa!;)

Vierailija

HEI IHANA juttu että tuollainen henkilö ilmottautui! :D Nyt tässä ei heti tullut mieleen sellasta mitä pitäis ehdottomasti tietää avecin näkökulmasta, mutta varmasti sellasia tässä kuukauden aikana ehtii tulla, ja ois kiva jos kerkeet/jaksat/pystyt/kykenet täällä sillointällöin pyörähtään kattomaan onko jotain ilmaantunu..? :)
Mutta sellasen voisin jo nyt kysyä, että pitääkö tatuoinnit olla peitettynä? :s
Ja miten itse teit hiuksien kanssa? Väkersitkö ite vai pistikö edellisenä iltana joku muu tukan kuntoon? :)
Tackar jo etukäteen!

Vierailija

Heippaa :) Täältä on ainakin yksi ihminen tulossa rovaniemeltä asti. Ja eniten minulla mietityttänyt tuo aika, että miten siellä ehtii laittautua. Koska minulla oli kaveri vuosi sitten näissä juhlissa ja hän sanoi että sillä oli 15min aikaa laittautua. :D Ja on aika kova paikka saada pysymään meikki tai varsinkaan kampaus koko matkaa hyvänä, koska noita tunteja bussissa tulee kertymään. Niin osaatteko sanoa miten siellä menee tämä ohjelma ? :)

Vierailija

Ootteko miettiny että mitä teette hiuksillenne? Itse oon harkinnut itse väkertämistä mutta toisaalta on se kampaajakin mielessä käynyt.. Yksi tuttuni sanoi että oli joskus 1000000 vuotta sitten ollut siellä ja meni silloin perjantai-iltapäivänä kampaajalle ja valvoi koko yön ettei kampaus menisi pilalle :O (itse en kyllä tähän pystyisi enkä edes haluaisi :D ) mutta toinen tuttu sanoi olleensa viime kesänä ja kampaaja laittoi niin hyvin kiinni että pystyi nukkumaan normaalisti pe-la yön ja oli nukkunut siinä kampauksessa vielä la-su yönkin ilman että se siitä mihinkään repsahti! Molemmilla oli siis pysyny hyvin kasassa kun kampaaja laittoi, mutta mun hiukset onkin sellaset että ei kyllä tuu mitään :D oma uo:nikin aina vaan nauraa kun kaikki naiset alkoi hirveen häslingin tästä "pikkujutusta" :D

Vierailija

Moikka! Täällä myös yksi huolestunut avec miettii kaikkia noita samoja juttuja kuin te. Yksi asia tuli vielä mieleen, johon en oikeastaan mistään ole saanut vastausta.. tiedättekö mitä kaikkia tansseja siellä tanssitaan? Kiitos etukäteen jos joku löytää vastauksen ja ikimuistoista kurssijuhlaa teille kaikille!

Vierailija

Ootteko huomannut,että se perjantai on pyhäpäivä,että tuskin kovin moni kampaaja sillon töitä tekee.. Mulla ei oo mitään hajua miten hiukset laittaisin,ilmeisisti itse jotenkin mutta hotellillakaan ei kauheasti aikaa oo,kun aikatauluja katselin.

Pakkohan siellä ei ole tanssia mitään,koska eivät ne mitkään tanssijaiset ole. Siellä voi tanssia valsseja ja sitten on erilaisia "discoja",joissa soitetaan erityylistä musiikkia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat