Raskaustesti ym. epäselvyyksiä!

Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Noniih.
Söin siis kaksi vuotta Cerazette- minipillereitä, joidenka takia multa jäi kokonaan menkat pois. Lopetin niiden syönnin alku syksystä. Menkkoja ei ole edelleenkään tullut.

Noin kuukausi sitten harrastin seksiä ja kortsu meni rikki. Otin jälkiehkäisypillerin heti. Olen aika varma, etten raskaana ole, mutta haluaisimme varmistaa sen kuitenkin testillä.

En kuitenkaan tiedä, milloin se olisi kaikista järkevin tehdä. Luin netistä, että se tehdään yleensä sen jälkeen jos huomaa menkkojen olevan myöhässä. Mulla kun ei niitä menkkoja ole niin en tiedä yhtään millon se pitäs tehdä. Onko vielä liian aikaista?

Kiitos, jos joku osaa ja jaksaa auttaa :)

Kommentit (4)

Vierailija

Jos oot lopettanu ne jo alku syksystä niin kyllä sulla pitäöis tulla jo menkat koska itekkin käytän minipillereitä ja söin niitä putkeen noin neljä kuukautta ja kun pidin kahden viikon tauon niin jo toisena päivänä kun en syönyt pilleriä mulla alko menkat, että kannattaa ostaa se raskaustesti ihan varmuuden vuoksi ?

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Niin. Olen vain lukenut kokemuskia, että joillakin on kestänyt monia kuukausia ennen menkkojen alkamista ja joskus on pitänyt aloittaa ne uudestaan hormoneilla. Se on niin yksilöllistä.
Nyt oli vaan, että millon mun kannattaa tehdä se?

Vierailija

Jälkiehkäisypilleripaketissa mukana tulevassa tuoteselosteessa pitäisi lukea milloin testi tehdään. Olikohan joku n. viikko. Jos tuosta on kulunut jo kuukausi niin kannattaa tehdä se pikaseen..

Vierailija

Käy ostaa kaks raskaustestiä. Toisen teet heti. Jos oot raskaana, toimit sen mukaan. Jos et oo, henkäset helpotuksesta ja lopetat stressaamisen. Sit jos menkkoi ei viikkoon kuulu teet uuden testin varmuuden vuoks. Jos senkin mukaan et oo raskaana, soitat lääkärille ja kyselet, missä sun menkat viipyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat