menkat hukassa

Vierailija

Osaisikohan kukaan auttaa? Syön pillereitä, olen syönyt jo monta vuotta. Tyhjennysvuoto tullut aina normaalisti, oikeana päivänä ja ollut suhteellisen runsasta. Nyt sitten "menkat" jääneet kokonaan pois. Syyskuun tyhjennysvuotoa ei tullut, lokakuussa tuli joten kuten, mutta tämän kuun tyhjennysvuoto taas yli 7 pvä myöhässä ja uus pilleriliuska pitäisi aloittaa. Tein raskaustestin syyskuussa ja näytti negatiivista. Aina näinä päivinä kun vuotojen olisi pitänyt tulla on maha ollut tosi kipeä ja päätä särkee jatkuvasti. Olen melko varma siitä ettei kyseessä ole raskaus, sillä olen syönyt pillereitä todella huolellisesti. Olisiko muilla e-pillereitä käyttävillä ajatuksia / kokemuksia menkkojen pois jäämisestä? Mistä tällainen voi johtua?

Kommentit (2)

Vierailija

Se voi riippua ihan pillereistä, esimerkiksi mun yhdellä kaverilla on ne Yaz pillerit ja ne pillerit voi ainakin sekottaa koko kropan.

Vierailija

Se voi johtua ihan vaan niistä pillereistä. Mullakin tuli menkat pillereiden kanssa kolme ensimmäistä vuotta, jonka jälkeen ne jäi kokonaan pois. Menin tietysti paniikissa lääkäriin, mutta tämä sanoi, että se on yhdistelmäpillereidenkin kanssa varsin tavallista, hormonien takia voi vuoto jäädä pois. Alkavat normaalisti kuulemma sitten, kun pillereiden käytön joskus lopettaa. Mulla vuotoa alkoi tosin tulla puolen vuoden kuluttua niiden pois jäämisestä, vaikka jatkoinkin pillereitä normaalisti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat