seksi sattuu

Vierailija

On tässä alkanut vähän huolestuttaa, koska seksi on alkanut sattumaan. Ennemmin ei ole ollut mitään ongelmia, mutta yhtäkkiä vain on alkanut tuntua kivuliaalta ja siltä kuin penis ei mahtuisikaan enää sisään. Sukupuoli tautien varaa ei pitäisi olla. Olen miettinyt, että voisiko se olla hiivatulehdus, mutta kutinaa ei ole ollut kuin hyvin vähä ja satunnaisesti, ei siis häiritsevästi niinkuin hiivatulehduksessa. Osaisiko kukaan auttaa? Tai onko kellään muilla kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Mun mielestä sun kannattais lääkärissä tutkituttamassa, koska jos sulla onkin oikeasti joku ni se saadaan nopeasti pois sitten ainakin

Vierailija

Nii no muutenkin kyllä käyä gynellä noitten e-pillereiden kans. Meinaa vaivata tuo tosi paljon, vaikka tuntuu mahottomalta, että olisin mistään mitään tautia saanut, tai se on mahdotonta. Mietin, että voisikohan olla jokin tulehdus

Vierailija

Veikkaanpa että hiivatulehdus.. Tosin itsellä oireet oli paljon selvemmät. Seksi sattui,oli pakko lopettaa kesken ku poltteli ja kirveli niin paljon. Mutta kutisi myös sillon kun seksiä ei harrastettu.:S En jaksanu venata että pääsen gynelle vaan marssin apteekkiin ja hain sandozin flugonazolin vai minkä lien. Yksi kapseli joka otetaan,jonka jälkeen kaikki oireet katos,ainakin mulla.:)

Tosin oon menossa silti gynelle,koska tarviin uuden reseptin pillereihin. Joten jos ite oot menossa niin kannattaa siellä puhua sille gynelle jollon saat reseptin,(mikäli hiiva todetaan) ja lääkkeen huomattavasti halvemmalla.:)

Vierailija

Tunnen kyllä nyt syvää helpotusta! Tuo kirvely oli kans yksi oire minkä unohdin mainita. Ja muutenkin hiivatulehdus kaikista todennäköisin, koska joudun käyttämään melkein aina siteitä ja pesenkin muutenkin tiuhaan tahtiin. Jotenka taidan marssia sinne apteekkiin ja ehkä hakea sen hoidon jo etukäteen, tai riippuu tietenkin miten nopeasti terkkari saa järjestettyä sen gyne ajan :) Mutta jos kuitenkin ottaisi sen hiivahoidon turhaan, niin olisiko se haitallinen? :o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat