Jyväskyläläiset!

Vierailija

Jyväskylässä asuva 19 vutotias tyttö etsii itselleen uusia kavereita. Tykkään harrastaa paljon liikuntaa, ja olis kivaa saada seuraa harrastamaan kaikkee urheilua ym. Myös viihteelle ja kaikkeen muuhunkin olis kiva saada seuraa! Mutta vastatkaahan mulle pliiis?!

Kommentit (7)

Vierailija

Olen aika ennakkoluuloinen tällaisia netissa tapahtuvia tutustumisia kohtaan, mutta eikai siinä mitään voita jos ei kokeilekaan :)

Itse olen 21-vuotias ja asunut vasta vähän aikaa täällä. Pidän itseäni mukavana, ennakkoluulottomana(heh heh ja juuri myönsin olevani ennakkoluuloinen tätä kohtaan :D) positiivisena ja rehellisenä ihmisenä.

Onkos täällä vielä muitakin?

Vierailija

Tässä olis myös yksi 19 v tyttö, asun Jyväskylän lähellä mutta käyn siellä usein ja ensivuoden puolella luultavasti muuttokin olisi edessä :) Olisi kivaa saada uusia kavereita!

Vierailija

"Täällä on myös yksi 19 -vuotias jyväskyläistyttö. Haluaisin myös uusia kavereita. "

Olen tuon viestin kirjoittaja. Sähköpostin kautta saa minun meseosoitteeni, sillä en halua sitä suoraan tänne laittaa. :) Sähköposti on siis: allison_@luukku.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat