En saa parisuhteeltani mitä haluaisin

Vierailija

Poikaystäväni on ihana. Olemme olleet yhdessä reilun kuukauden, suhde on siis tuore. Alussa kaikki oli tosi hyvin, sain ihania viestejä häneltä ja hän halusi nähdä minua paljon.

Haluaisin nähdä useammin, kuin kerran tai kaksi viikossa. Varsinkin kun asumme vain 15 minuutin ajomatkan päässä toisistamme. Olen sanonutkin tästä hänelle, että haluaisin nähdä useammin. Hän ei kuitenkaan halua nähdä yhtään sen useammin vaikka näkee että asia haittaa minua. Hän on sanonut, että jos näkisimme joka päivä hän kyllästyisi minuun. Hän on myös sanonut, että kuntosali menee edelleni. Hiljattain hän osti myös uuden tietokoneen ja viettää suurimman osan ajasta koneella pelaten.

Tuntuu pahalta, että poikaystävälläni ei ole asiat minun mielestäni siinä tärkeysjärjestystyksessä kuin niiden pitäisi olla. Vietän viikonloppuillat yksin kotona, en käy baareissa tai muuallakaan, koska minulla ei ole kuin muutama ystävä. Työkaverini kysyi eilen miksi olen Facebookissa lauantai-iltana, että miksen ole poikaystäväni kanssa? Aloin itsekkin miettimään, kuinka idiootti poikaystäväni on kun viettää illat mielummin yksin kuin minun kanssani. Sitten vilkas ja vainoharhainen mielikuvitukseni alkoi miettimään, jos hän ei olekkaan yksin. Aikaisemmin olin kertonut hänelle etten luota ihmisiin, myöskään häneen, koska minut on petetty niin monta kertaa.

En jaksaisi aina valittaa hänelle tästä. Muutaman kerran olen sanonut että voisimmeko nähdä useammin. Minua häiritsee, että kuntosali ja tietokonepelit menevät edelleni. Emme myöskään juttele paljoa, muutenkuin silloin kun olemme yhdessä. Hän ei soita, joskus laittaa viestiä. Facebookissa jos hänelle yrittää jutella hänellä kestää vastata joskus puolikin tuntia.. Makuuhuoneen puolellakin kaikki sujuu. Paitsi että harrastamme seksiä mielestäni liian vähän, kerran viikossa. Siitäkin olen sanonut, häntä vaan aina väsyttää jne..

Olemme molemmat 19 vuotiaita ja töissä samassa työpaikassa. Töissä näemme välillä, muutaman kerran viikossa on samat työvuorot. Sielläkin hän juttelee mielummin toisille tytöille, kuin minulle. Siltä se ainakin minusta tuntuu.

Kommentit (2)

Vierailija

"Hän on sanonut, että jos näkisimme joka päivä hän kyllästyisi minuun." Kai sinä ymmärrät, että tämä tarkoittaa muun muassa sitä, ettei hän kykenisi asumaan kanssasi, joka taas tarkoittaa sitä, ettei suhteellanne valitettavasti tule olemaan kovin ruusuista tulevaisuutta.

Suhteenne on hyvin tuore ja tässä vaiheessa miehesi tulisi vähintäänkin jumaloida sinua. Se, että hän on nyt jo kyllästynyt sinuun ja valitsee mieluumin seurakseen tietokoneen, kuin sinut, kuulostaa valitettavasti siltä, ettei hän ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta.

Heivaa se mies ja etsi itsellesi joku, joka haluaa olla oikeasti kanssasi, tai jos et vielä halua erota, kokeileppa tätä: lakkaa soittelemasta hänelle, äläkä aloita facebook keskusteluja. Suoraan sanoen, älä pidä pokaystävääsi mitään yhteyttä, vaan anna hänen kaivata sinua. Näytä, että pärjäät ilman häntäkin. Lähde viikonloppuisin ulos ystäviesi kanssa ja tee kaikkia itsellesi tärkeitä asioita. Mikäli mies on tippaakaan kiinnostunut hän kyllä soittaa sinulle ennemmin tai myöhemmin ja suorastaan anelee saada nähdä sinut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat