Miten oppia luottamaan?

Vierailija

Joo o,mistäköhän aloittaisi.No vaikka alusta :).Elikäs oon kokenut todella paljon pettymyksiä ihmissuhteissa (kukapa ei olisi).Mutta tällä kertaa mä päätin unohtaa ja päästin miehen (liian) lähelle.Tutustuttiin,ihastuttiin ja kietouduttiin toisiimme.Olin kertonut sille pieniä mutta merkityksellisiä asioita mun menneisyydestäni sillä pakkohan mun oli sitä vähän valottaa miks tärisen pelosta jo pelkästä katseesta.No mä opein vähitellen luottamaan ja musta tuntui et tälle voisin antaa sen kaiken,tää on erilaista.Mutta turhaan,tänään se sit tapahtu,jätkä veti maton mun jalkojen alta.Alkoi vanha suola janottamaan,oli ilmeisesti ollut tunteita eksää kohtaan koko meidän suhteen ajan.Nyt te varmasti mietitte että miksei näin aikuinen nainen muka pääsis yhestä kusipäästä (miljoonan muun joukossa) yli.No kaiketi voin sitä ovea teillekkin hieman raottaa.Olen ollut koulukiusattu,syrjitty.Ollut väkivaltaisessa suhteessa,on petetty,vannottu rakkautta pillun perässä,jätetty kaikkien näiden mun pelkojen tähden.Eikä ne ymmärrä että kaiken tän on aiheuttanu niiden "veljet".Onhan se vaikea tässä iässä myöntää ettei ole koskaan kunnolla suudellut ja on neitsyt,mutta mä myönnän,olen heikko.Kuitenkin kaikkien pettymysten jälkeen olen koonnut itseni aina uudelleen ja tullut vahvaksi.Miten voisin olla vahva myös suhteessa ja ehkä joskus päästä kokemattomuudestani mutta ennen sitä kaikkea mun on opittava luottamaan.Miten se taas tapahtuu?Ihme jos joku jaksoi lukea mutta kiitän jos jaksoit ja kummarran jos osaat neuvoa :)

Kommentit (1)

Vierailija

ei kannata luottaa, ennenkuin toinen osoittaa olevansa sen arvoinen. Mua on kanssa ala-asteella koulukiusattu, mut oon käsitellyt ne asiat ja oon sinut sen kanssa, eikä ole mitään ongelmaa olla samassa tilassa/jutella entisten kiusaajieni kanssa. elämä muuttu, kun annoin mielessäni anteeksi, siihen loppu katkeruus. kannattaa oikeasti käydä ne asiat läpi ja lentää elämässä eteenpäin.
lisäksi mullakin on ikäviä mieskokemuksia, mut nyt mulla on ihana mies, meni todella kauan ennenkuin opin luottamaan, mutta oon oppinut sen, että miehen teot ratkaisee paljon enemmän kuin sanat. mies voi sanoa, että rakastaa, mut silti käyttäytyä kusipäisesti.
mitä heikkoa on olla neitsyt? eikös ole paljon hienompaa, ettei ole 30petikumppania jo esim. 18 veenä niinkuin monella on?
ja tosiasia on se, että jos et arvosta itse itseäs ni miks kukaan muukaan, yritä kerätä itseluottamusta. tsemppiä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat