Jätetty

Vierailija

Moikka, oon 15 ja seurustelin reilu 6kk ja nyt 2kk sitten mut jätettiin. Oltiin aina yhessä, joka ikinen päivä koulusta menin niille tai se tuli meille. Kesällä oltiin kans niin tiiviisti, että huhhuh. Ja aina jos tuli riita, se riita alko musta, koska mä olin aina se joka suuttu, se ei koskaan suuttunu mulle. Se oli ihan älyttömän ihana ja rakastuin ensimmäistä kertaa. Ja niin sekin rakasti mua. Ja oon ollu nyt 2kk ihan rikki, yrittäny päästä yli, mut ei millään. Puhutaan ja pidetään yhteyttä, ollaan nähty sattumalta pari kertaa ja jutskailtu jotain pientä. Ja nyt viikko sitten nähtiin ihan kunnolla, et se tuli meille..ja pidettiin ns. hauskaa, mut siinä kaikki. Tekisin ihan mitä vaan et saisin sen takasin, mut en uskalla kertoo sille tunteita, ettei se vaan ala vältteleen ja kaverisuhde menis. Mitä mun kannattais tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija

jätä tunteiden paljastus väliin, saattaa käydä juuri niin kun itse sanoit, välttelyä ja ystäväsuhde rakoilisi. koita olla (jos olette samassa) porukassa kuin sinunkin tunteet olisivat kaikonneet, voi olla että ex miehesi tuleekin katumapäälle kun huomaa ettei sua "kiinnosta" hän enää lainkaan. Vaikeastitavoteltava vaikka uudestaankin on aina jännittävä ja saa pojat juuri rakastumaan. ÄLÄ LUOVUTA VIELÄ! :)

Vierailija

Mietin ihan samaa, että vois esittää olevansa "ei kiinnostunut" ja katsoa miten reagoi tilanteeseen. :D Nimittäin haluu aina tietää onko mulla säätöä kenenkään kanssa, ja kun sanon "ei", niin vastaus on "hyvä". Ehkä ei vain kehtaa myöntää, että tunteet ois palannu..no mutta en nyt viitti tässä kauheesti toiveitakaan herätellä :D mutta kiitos vastauksesta!!:)

Vierailija

Olisi helpompi auttaa, jos kertoisit miksi ja mihin suhteenne päättyi. Kuulostaa kuitenkin siltä, että erositte ystävinä. Puhumattomuudella saattaa toki olla omat hyötynsä, mutta myös haittansa. Exäsi saattaa nimittäin oikeasti ajatella, ettei sinulla ole enää mitään tunteita häntä kohtaan, jolloin hänkään ei viitsi enää yrittää ja saattaa sen sijaan alkaa seurustelemaan jonkun toisen kanssa.

Minusta järkevintä olisi keskustella asioista niiden oikeilla nimillä. Selvittäkää asianne ja kerro hänelle mitä oikeasti tunnet. Voi olla, ettet saa poikaystävääsi takaisin ainakaan ihan heti, mutta sinulla ei ole mahdollisuuttakaan saada häntä takaisin, jos et edes yritä. Lisäksi se, että esität jotakin mitä et ole, kuten tässä tapauksessa pelkkää kaveria, rikot vain itsesi, eikä se auta teitä kumpaakaan eteenpäin.

Tsemppiä!

Vierailija

Kiitos vastauksestasi. Erosimme hänen takia siis ja hänen perustelut erolle oli, että hän on viimesen kuukauden aikana tuntenut enemmän kaveruutta ja joutunut miettimään onko tämä enemmän vai, vain kaveruutta ja tuli siihen päätökseen, että tuntee vain kaveruutta. Ei halua kuulemma seurustella kenenkään kanssa, vaan ennemmin pitää hauskaa. Hänen mielestään tässä iässä ei voi rakastua, sen takia en välttämättä menisi ensimmäisenä tunteitani kertomaan. Minusta silti tuntuu, että hänellä on vielä jotain, vaikka onkin minulle hieman törkeä, riippuu aina ihan päivästä, joskus voi kysyä kuulumisia minulta ja sitä, että olenko tehnyt jotain jonkun kanssa ja joskus voi sanoa kun kysyn kuulumisia häneltä niin vastaus voi olla "pää kii", tiedän, että hän harrastaa "läpällä sanomista" mutta sanoopahan silti, ja se tunnahtaa minussa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat