Voinko nostaa syytteen?

Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija

Vaikeahan tuota on todistaa jos sinuun ei jäänyt jälkiä / muita todisteita ei ole? Voithan aina käydä poliisiasemalla ja kysyä mitä voit tehdä tai voitko muuta kuin pysyä kaukana moisesta pösilöstä..

Vierailija

Voit tehdä tutkintapyynnön poliisille. Poikaystäväsi voi sen jälkeen valita, tunnustaako teon vai ei. Jos tunnustaa, tulee jonkin suuruinen sakkorangaistus, jos ei tunnusta eikä kadu tekoa, kyseisestä poikaystävästä kannattanee ottaa ero viimeistään silloin.

Tämä nyt yhtenä vaihtoehtona miten toimia.

P.S. Mainitsematta jäi, että tällaisia juridisesti suhteellisen pieniä tekoja voi myös sovitella, mikä on tutkinnan jälkeen oma menettelynsä.

Vierailija

Mun mielestä sun ei kannattais pyydellä anteeksi koska et ole tehnyt mitään? Poikaystäväsi käytös hirvittää aika pahasti :I Parisuhteessa ei ikinä pidä hyväksyä väkivaltaa! Eikä etenkään sen kohteeksi tulemisen jälkeen pitäisi pyydellä anteeksi..

Herra C
Seuraa 
Liittynyt14.11.2011

Hetkinen... Poikaystäväsi pahoinpiteli sinua ja sinä olet pyytänyt tuhansia kertoja HÄNELTÄ anteeksi???

Tätä foorumia on mielenkiintoista lukea, mutta usein on hyvin vaikea kyetä ymmärtämään Suomalaisen naisen logiikkaa. Tällä foorumilla pyrin kertomaan miehen logiikasta. Tässä tilanteessa en siihen pysty. Vaikka olen mies, niin itse en antaisi koskaan anteeksi mikäli mahdollinen tyttöystäväni löisi minua. Se on erittäin selvä merkki, ettei hän arvosta minua lainkaan ihmisenä, joten miksi edes olla väkivaltaan taipuvan henkilön kanssa?

Olen elämäni aikana joutunut parisuhde välienselvittelyyn aivan liian monta kertaa. Ja joka kerta olen ollut ymmälläni, koska nainen ei ymmärrä katkaista suhdettaan väkivaltaiseen kumppaniinsa. En ole kyennyt ymmärtämään, mikä joitain Suomalaisia naisia kiehtoo tulla hakatuksi parisuhteessa? Miksi hyväksyä alistetun asema? Miksi ei vaan pistä suhdetta poikki ja etsi huomaavaista ja huolehtivaa miestä? Suomesta kun löytyy tuhansia hyväsydämisiä, joskin hiljaisia, mutta uutteria ja kunnollisia poikamiehiä, jotka vaan jostain syystä jäävät parisuhdemarkkinoilla yksin, naisten valikoidessa parisuhteeseen "jännittävät tyypit", joilla samalla on taipumusta ryypiskelyyn, pettämiseen ja pahoinpitelyihin.

Eli lyhyt vastaus kysymykseesi. Voit tehdä pahoinpitelystä rikosilmoituksen, mutta laita samalla suhde pysyvästi poikki. Kerran pahoinpitelyyn syyllistynyt toistaa sen myös tulevaisuudessa.

-Herra C-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat