Apua suhteesta toipumiseen?

Vierailija

Onko teillä ohjeita tai neuvoja miten päästä yli ensimmäisestä vakavasta suhteestaan? Erosin poikaystävästäni, mutta en tiedä miten pääsisin jatkamaan eteenpäin. Mies oli kaikkea mitä olin toivonutkin, sopivan äijämäinen, urheilullinen ja hänellä oli samanlainen huumori kuin minullakin. Sen lisäksi, että hän oli juuri sellainen kuin olen etsinytkin, myös hänen perheensä oli aivan mahtava. En ole koskaan ennen tuntenut kuuluvani niin hyvin joukkoon. Perhe oli juuri sellainen, millaisen itsekin haluaisin. Kenenkään muun kanssa en ole tuntenut samoin.
Nyt pelkään, että minusta on tullut liian nirso. Muut tapaamani miehet tuntuvat vastenmielisiltä ja vertaan heitä väkisinkin entiseeni. Samoin käy perheiden kanssa. Vaikka löytäisinkin täydellisen miehen, mutta perhe ei vastaisi odotuksia, voin kuvitella kuinka pettynyt olisin.
Voinko enää saada tuota kaikkea uudestaan? Onko muilla samanlaisia kokemuksia, ja miten olette päässeet eteenpäin? Löysittekö jonkun VIELÄ ihanamman ja täydellisemmän? Omassa tilanteessani en osaa kuvitella, että sellaista edes olisi olemassa.

Kommentit (1)

Vierailija

Anna itsellesi aikaa toipua. Se, että vertailet kaikkia miehiä exääsi kielii siitä, ettet ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Keskity ensin itseesi ja omaan hyvin vointiisi ja nautiskele hetken aikaa sinkkuudesta. Vaikka tuntuisi, ettet kestä olla yksin, se voi tehdä sinulle hyvää ja ainahan voit nähdä ystäviäsi. Aloita vaikka jokin uusi harrastus ja tee kaikkia sinulle tärkeitä asioita ja nautiskele elämän hyvistä puolista.

Erosta toipuminen vie oman aikansa, mutta aika todella parantaa haavat. Olen varma, että jossakin on juuri sinulle sopiva mies, johon tulet vielä törmäämään, kun häntä vähiten odotat.

Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat