Tampereen ulkomaalaiset miehet ;)

Vierailija

Missä yökerhoissa Tampereen ulkomaalaiset miehet yleensä käyvät? Olen vasta muuttanut Tampereelle ja haluaisin tietää minne baariin kannattaisi suunnistaa :)
Kaikki asialliset kommentit on erittäin tervetulleita!

Kommentit (6)

Vierailija

Kai niitä on vähän joka paikassa...uusimmissa paikoissa ainakin kuten Fat lady ja Ilona, näin oon kavereilta kuullu kun en ite käy yhtikäs missään... :D Parhaat ulkomaalaiset kylläkin löytää jostakin ihan muualta, ne kaikkein irstaimmat ja limasimmat (eli myös ällöttävimmät!) käy yökerhoissa kourimassa ja ahdistelemassa naisia... :D Ellet sitten halua yhden illan juttuja mutta pysyvämpää ulkomaalaiskumppania kannattaa kattella toisaalta :) Nimim. poikaystäväni on kuumaakin kuumempi afganistanilainen ja tapasimme koulussa ;D

Vierailija

Heh, hassua lukea vanhoja viestiketjuja! Nyt just tajusin miten paljon tästäkin "keskustelusta" on ollut apua! Nimim. Onnellisessa parisuhteessa Tamprelaisen tummaverikön kanssa :)

Tolga
cattt

Missä yökerhoissa Tampereen ulkomaalaiset miehet yleensä käyvät? Olen vasta muuttanut Tampereelle ja haluaisin tietää minne baariin kannattaisi suunnistaa :)
Kaikki asialliset kommentit on erittäin tervetulleita!

mä oon yksi niistä ulkomaalaisesta ,jos kiinostaa niin laita viestin tulemaan tybins@hotma..... ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat