Apua tarvitsisin miesten suhteen

Vierailija

Eli oon seurustellu yhen jätkän kans kohta 3,5-vuotta, mutta ongelmana se, ettei mikää tunnu enää miltää. Tiedän itekki tän tilanteen missä mennää, mutta äiti ja veli neuvoo mua, et mun kannattais pitää sitä "nuoren elämää" ilman tälläst vakavaa suhdetta. Myönnän että totta se on, koska kohta olen jo 20v ja en oo päässy tekemää sitä mitä oisin ehkä halunnukki.

Pidän hänestä kyllä, mut en oo saanu enää tältä sitä mitä olisin halunnu. Mul on ollu vaikeeta täs viimiset reilu vuoden ja olisin tarvinu tukea ja lohdutusta monessa asiassa, mutta ei... Hänen kanssaan ei voi keskustella mistään, se vetää kaiken aina mun syyks kun en minä muka ymmärrä. Tulen loistavasti toimeen sen vanhempien kanssa (asutaan molemmat siis vielä vanhempiemme luona, kummalakaan ei töitä koska valmistuttiin keväällä)mutta heissäkin ärsyttää se, kun pitävät meitä täydellisenä parina ja oltais aina muka yhdessä.
Alussa hän oli juuri se, johon pystyi luottamaan ja jolle voi puhua ja jonka kanssa voi olla oma itsensä, ei enään.

Nyt kuitenkin olen tutustunut erääseen toiseen mieheen, joka minua reilu vuoden vanhempi. Ollaan juteltu aika paljon facebookissa (tiedän ennestään, koska oli samassa koulussa)ja tullaan loistavasti toimeen. Joku aika sitten nähtiin baarissa ja minusta tuntui kun olisin ollut taivaassa. Ei tarvinut stressata ja sai olla normaali oma itsensä, "erehdyin" jopa tanssimaan tämän miehen kanssa, mitä en aikaisemmin ole vapaaehtoisesti tehnyt. :D Olen hänen kanssaan samalla aaltopituudella.

Nyt ongelmana onkin mitä minun pitäisi tehdä? Olen ihastunut toiseen mieheen, mutta en kuitenkaan pysty eroamaan tämän hetkisestä kumppanistani? Tätä olen tosiaan ajatellut pidemmän aikaa, mutta tuntuu tukahduttavan vaikealta näin pitkän yhteisen ajan jälkeen.

Toivon että joku jaksoi lukea ja tunnistaa itsensä tuosta tekstistä, jos ollut samassa tilanteessa kuin minä ja tietää mitä tehdä. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Jos koet vakavan seurustelusuhteen takia jääväsi paitsi kaikesta mitä olet halunnut tehdä, niin mitä uusi suhde muuttaisi? Tietysti jos miehen seura tekee sinulle hyvää niin tuskimpa haluat (vai haluatko?) vain viettää hauskaa aikaa ilman sitoumuksia?

En osaa ihan ottaa asiaan kantaa, koska elän hyvässä suhteessa, mutta ihastuin toiseen, jolloin aloin kyseenalaistamaan nykyistä suhdettani, se tuntui jotenkin laimealta, kun uusi ihastus oli niin polttelevan houkutteleva. Näin puoli vuotta tapauksen jälkeen olen onnellinen, että jäin suhteeseen ja olen täysin ihastuksesta yli.

Mutta tietenkin kun olet nuori, samanikäinen kuin minäkin, niin en sinuna jäisi. En hukkaisi aikaani ihmiseen, jonka kanssa en näe tulevaisuutta, tai jonka kanssa ei ole hyvä olla. Aikaa on! Minuakin joskus harmittaa, etten pääse viettämään villiä sinkkuelämää tyhmien virheiden kera, mutta tiedän valintani olevan oikea :-)

Sinä kuitenkin epäröit, voithan keskustella miehesi kanssa mitä hän haluaa tulevaisuudelta, suhteelta jne. Varmaan sekin auttaa näkemään tulevaa.

Toivon, että löydät oikean ratkaisun itsellesi :-)

Vierailija

Joo siis en ois eroamassa, siks et alottaisin heti uuden suhteen tän ihastuksen kanssa. En mä kuitenkaa hauskaa haluu silleekää pitää, et joka viikonloppu olis juhlimassa ja heräis seuraavan aamun aina vieraan jätkän vierestä, ei oo koskaa ollu ihan mun juttu. :D

Keskustelukaa tuskin täs tilanteessa enää auttaa. Oon niin monta kertaa yrittäny puhua asiasta jätkän kans, mut aina se kääntää asian niin, et kaikki onkin vaan mun syytä ja itse hän on täydellinen.

Kiitos neuvoistasi ! :)

Vierailija

Minä suosittelisin lähtemään suhteesta, ja olemaan ainakin jonkin aikaa sinkkuna! Itse erosin miehestä jonka kanssa olin ollut 3,5vuotta toisen miehen takia. Olemme edelleen yhdessä tämän toisen miehen kanssa, mutta vähän jäi harmittamaan että se tapahtui niin kiireellä, enkä "saanut" olla sinkkuna. Olen onnellinen nyt, mutta olisi ollut kiva vähän kokeilla omia siipiä, ilman miestä. :) Ei kannata jäädä suhteeseen jolta ei saa mitä tarvitsee/haluaa, mutta voisihan olla että jos nykyisesi kanssa olisitte vähän aikaa erossa, löytäisitte taas yhteisen sävelen. :) Toivottavasti tästä vuodatuksesta edes jotain apua oli. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat