Seksi tekee paikat kipeäksi =(

Vierailija

Onko ketään kohtalon tovereita?
Eli siis jo seksin aikana paikat alkavat hankautua ja yhdyntä rupeaa sattumaan. Pahimmillaan sattuu niin pitkään ettei samana päivänä voi kuvitellakaan yhdyntää, seuraavanakin päivänä on vielä herkillä mutta jotenkin menee..

Olen käyttänyt aika pitkää Diane Nova- pillereitä ihoni takia ja nyt poikaystäväni kanssa päätimme jättää kumin pois seksistä ja siitähän syntyi uusi ongelma edellisen perään: Sperma kirvelee limakalvojani!

mItä tässä pitäis oikein tehdä, ei voi mitenkään päin olla että hommat sujuisi.

Poikakaverini sanoi kysyessäni suoraan että asia häiritsee häntä ja ymmärrän kyllä, se häiritsee minuakin. Kyllä hän yritti väittää ettei se kuitenkaan tärkeintä ole ja etten minä hänelle pelkkä panopuu ole ,mutta hänellä on aika kovat halut ja useamman kerran päivässä tekisi mieli ja minuakin periaatteessa, mutta jo tieto siitä että tulee sattumaan saa omat haluni nollaan:(

Tämä vaivaa minua oikeasti tosi paljon, ajattelin silloin alussa kun vasta ekoja kertoja seksiä harrastin kyseessä olevan ohimenevä juttu mutta eipä vain.

Mitään neuvoja? Olen kuullut että e-pillerit voivat kuivattaa limakalvoja, mutta minulla ei kuitenkaan ole kostumis ongelmaa, päinvastoin :o

Onko mitään lääkkeitä yms. mikä voisi auttaa?

Kiitos etukäteen vastauksista!

Kommentit (4)

Vierailija

Kannattaa varmaan käydä kysäsee lääkäriltä tai gynekologilta, että mahtaisko olla pilleri-merkki syynä kuivumiseen.. Koska itse oon vähän semmosen käsityksen saanu et joku merkki voi kuivattaa jonkun limakalvoja, ja joku merkki taas tekee jonkun paikat niin kosteiksi että on jopa liiallisuuksiin sitä kosteutta.. Mutta kantsii tosiaan käydä lääkärissä kyselee.. Ja voithan sä vaik ostaa apteekista jotain intiimialueen voidetta, mikä kosteuttais paikkoja ja vaikka liukkaria yhdyntään, jos et oo tarpeeks märkä niin todellakin hankautuu haavoille paikat jos on liian kuiva ja tulee sitä kitkaa ni kyl haavaumia tulee..

Itelläni ainakin jos on liian nahkeet paikat ja harrastaa seksiä nii sit kun menee alapääpesulle ni ei tunnu kivalta.. Ja se just jos sheivaa ja tämmöstä, ja sit siteet kuivattaa.. Mut siis kantsii jotai voidetta hankkia ja koittaa käyttää sitä säännöllisesti vaikka, ja sitä liukkaria seksin yhteydessä, tai yrittää vaihtaa pillerimerkkiä, kaikkia kienoja kannattaa kokeilla, ei pidä jäädä ihmettelemään vaivaa, johan siinä seksielämä kärsii oikein kunnolla jos ei sitä hoida..

Ei muuta kun, lääkäriin/gynelle & apteekkiin!

Vierailija

Itellä on kanssa samaa ongelmaa. Periaatteessa ei ole ongelmaa kostumisen kanssa, mutta ei se riitä ihan loppuun asti.

Olen löytänyt suuren avun Ceridal-öljystä, jota laitan aina suihkun jälkeen limakalvoille, ja sitä voi lisätä päivän mittaan, ja vaikka ennen seksiä.

Seksin jälkeen kannattaa laittaa ihan perus Bepanthenia, se rauhottaa ihoa.

Vierailija

Itselläni täysin sama ongelma. Limakalvot eivät olleet kuivat kun gynellä kävin tutkituttamassa ja onglema jatkui jo ties miten monetta kuukauttta! Epäiltiin josko olisin allerginen poikaystäväni spermalle, mutta siitä ei kuitenkaan kóllut kyse. Itsellä rasvaaminen/öljyäminen auttoi jonkin verran, että pystyi hammasta purren selviämään yhdynnän loppuun asti, mutta mitään kunnollista apua ei löytynyt. Nyt ongelma on kuitenkin poissa päiväjärjestyksestä, sillä poikaystävä vaihui, eikä uuden kanssa ole ollut mitään ongelmaa. Varmasti et ole halukas vaihtamaan omaa poikaystävääsi (XD) joten jonkin ajan mittainen tauko seksitä voisi helpttaa, että iho ehtii parantua.

Vierailija

Minulla on sama ongelma että seksi alkaa sattua, erityisesti perus lähetyssaarnaaja asennossa, mutta se ei satu esimerkiksi takaapäin harrastettaessa... kostumis ongelmia ei minullakaan ole ja syön myös Diane Nova pillereitä... ennen ei ole koskaan ollut mitään kipuja seksissä, siksi luulenkin että olemme poikaystävän kanssa vain "fyysisesti yhteen sopimattomia"...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat