Blogi arkielämän iloista

Seuraa 
Liittynyt7.11.2011

Moikka! Oon aivan piakkoin 18-vuotta täyttävä nuori nainen Espoosta, ja hiljattain aloitin blogin kirjoittamisen. Mun blogin sisältö käsittelee lähinnä arkielämää, mut tekstiä ja kuvaa irtoaa myös vaatteista, kengistä, unelmista sun muusta. Itse tykkään tosi paljon kirjoitella, sen takia pistinkin ton blogin pystyyn, ja postaustahti on ollut melko tiheää tähän mennessä. Pistin tän keskustelun pystyyn lähinnä mainostusmielessä koska täälläkin päin lukijoita kaipailtaisiin : ) Musta olis myös kiva kuulla ihan mielipiteitä mun blogista, mikä on hyvää, mitä voisin tehdä paremmin ynnä muuta tommosta. Otsikon oon suunnitellut pistäväni uusiksi, sitten kun ensin löytyy hyvä idea...: D Mutta tervetuloa! http://joyful--moment.blogspot.com

Kommentit (7)

Vierailija

Muutaman asia, joka pisti heti silmään
- Blogin ulkoasu on persoonaton ja ei jää mieleen. Eli muokkaa ulkoasu omanlaiseksi ja tee kunnon banneri.
- Kuvat isoks. Ei jaksa tihrustaa tuollaisia pieniä kuvia.
- Hymiöt turhia tekstissä.
- Ite tykkään, jos blogissa on tunnisteet ja arkisto ja sulla ne on, eli plussaa siitä sulle.
- Päivän asuja ja ostoksia, hyvä juttu.

Tuossa nyt muutaman.

Oma blogi http://kardemumma-t.blogspot.com/
Oon siis 19 vuotias tyttö, joka asustelee Tukholmassa. Kertoilen omasta elämästä ja välillä vähän muustakin. Käykää ihmeessä kattomassa ja jättäkää kommenttia.

henna--
Seuraa 
Liittynyt7.11.2011

Kiitos mielipiteistä ja vinkeistä, yritän päästä toteuttamaan tota uutta ulkoasua jossain vaiheessa kun aika sallii! : ) Kuvat saa klikkaamalla isommiksi, joten ei olekaan käynyt mulla mielessä toi niiden pienuus. Kiitos tästäkin,täytynee tehdä asialle jotain! Käyn kurkkaamassa sunkin blogia!

Vierailija

Nyt on jo parempi, mutta vielä voi kehittää. Suosittelen, että katot vähän kuuluisimpien blogistien blogeja ja mietit, miten voisit omaa blogia parantaa. Niistä saa hyviä idiksiä aina.

Ite ainaki huomasin, että ku ulkoasu oli äärettömän tylsä, niin ihmiset ei kiinnostunut lainkaan tekstistä. Ku vaihoin ulkoasua, niin blogissa kävijät alkoi lukemaan tekstejä ja lukijoita alko tulemaan. Tai mä luulen, että ulkoasu oli syy tähän.

henna--
Seuraa 
Liittynyt7.11.2011

joo oon samaa mieltä siitä että kiinnostava ulkoasu on ehdoton plussa ja erittäin olennainen osa blogia. Mun kouluopintoihin kuuluu tällä hetkellä visuaalinen markkinointi joten oon senkin kautta oppinut miten tärkeä osa visuaalisuus oikeasti on. Huomio kiinnittyy ja sisältökin tulee paremmin esille. Oon ajatellut ladata koneelle jonkun ohjelman jolla pääsis tota otsikkoa työstämään jne. Mukava kuulla et oma blogisi on saanut lukijoita, onnea jatkossakin! : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat